Ja, det har varit dött ett tag, väntat på mitt stag och börjat på universitet så det är lite dödtid på bilsidan just nu. Men staget är beställt (tackar till lillinde) från OMP istället. Det borde komma snart. Jag hoppas den lille hör av sig när det kommer!
Annars så har mitt kjolpaket åkt in på lack, men de har lite problem med att få fram färg för tillfället. Men så fort det är lackat så åker bilen in till Hbg, framkjolar och motorhuv får sig en omlackning och kjolpaketet åker på. Förhoppningsvis kommer staget på innan jag hinner skicka iväg den dock.
Motormässigt hade det varit riktigt kul att trimma den, men det kostar för mycket för för lite prestanda. Där finns grenrör -> slutrör från bl.a. Miltek vilket hade varit grymt skoj, men det blir ändå en hel del pengar för typ 5 hp. Sen finns det vassare kammar och sånt, men då börjar vi komma in på saker som tar bort syftet med en vardagsbil. Men om någon har tips på bra trim som inte kostar en förmögenhet så feel free att tipsa! Turbo hade varit nice
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Men det kostar också skjortan, hela bilen får byggas om då ju!
Men nu är det käk, uppdaterar ikväll med några random bilder
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)