ta 18" are du men använd spacers så du får ut fälgarna så dom inte tar i innerskärmen + att bak bör du ha det med så du får ut dom till skärmarna.. annars ser det rätt dumt ut
ta 18" are du men använd spacers så du får ut fälgarna så dom inte tar i innerskärmen + att bak bör du ha det med så du får ut dom till skärmarna.. annars ser det rätt dumt ut
haha är du go eller? dom tar ju för fan i skärmarna inte inne:) gjorde ialf mina och mina kompisars:P så skit i space testa först!!
haha är du go eller? dom tar ju för fan i skärmarna inte inne:) gjorde ialf mina och mina kompisars:P så skit i space testa först!!
kk. polarn har sånna o har 70mm spacers på för att dom inte ska ta i innerskärmarna, o dom ligger fria mot dom "vanliga" skärmarna... men men han kanske inte har lika breda fälgar
Testa att köra med friska fjädrar och stötdämpare för jag har 18" super dtm förvisso på en 940 men det tar i af inte i och dessutom har jag en 40 mm sänkningsats som är kapad 1,5 varv runt om!