3650
Sök

Galna utlänningar skall ha min bil till varje pris. Vad är det frågan om?

Avstängd
512 Inlägg
21 juli 2009
Men vad är det för bil???? Eller vet du inte ens vad du annonserat ut??!!

Avstängd
512 Inlägg
21 juli 2009
Ta bort bilen från blocket, lägg ut ny annons och skriv högstbedjande! haha...

2 271 Inlägg
21 juli 2009
Samma sak hände med min gamla rasade Accord -89, fick 3 papp mer än vad jag satte i pris.
Likaså med farsan Accord -93, där betalade dom bilen osedd över konto! Sedan visade det sig
att det va samma snubbe som köpte min!smile Weird! men antar att dom fixar upp dom och exporterar.

529 Inlägg
21 juli 2009
hehe verkar lönsamt kanske införskaffa en billig bil o göra en hacka tongue nämen som ni säger dem bjuder högt pris i telefonen. Men till krita så prutar dem som F...N

Volvo fore life :)

170 Inlägg
21 juli 2009
Trådstartare
Crozzfire skrev:

Det är en extra-super-deluxe-edition av Toyota Corolla 1,3. Eller så inte. dock verkar den väldigt eftertraktad lol

1 587 Inlägg
21 juli 2009
Budadi skrev:
Crozzfire skrev:

Det är en extra-super-deluxe-edition av Toyota Corolla 1,3. Eller så inte. dock verkar den väldigt eftertraktad lol

Bild ?

170 Inlägg
21 juli 2009
Trådstartare
Severin skrev:
Budadi skrev:
Crozzfire skrev:

Bild ?

http://www.blocket.se/pitea/Toyota_Coro … 11&w=0

1 587 Inlägg
21 juli 2009
Budadi skrev:
Severin skrev:
Budadi skrev:

Bild ?

http://www.blocket.se/pitea/Toyota_Coro … 11&w=0

Ändra pris o skriv högstbjudande ! big_smile hahaha Hade ja gjort, sen bara kolla hur långt dom tänker gå ! big_smile

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
21 juli 2009
inget ovanligt med gammla japsare! morsan sålde sin toyota buss för 30k, då ska tilläggas att den knappt gick att köra! kokade efter 1km, blanka däck, skjutdörren gick inte att öppna, glapp i spindelleder, mm.mm.

dom bjöd 30.000 på telefon utan att ha sett bilen, ingen annons var utsatt heller, dom kom och kollade, och hittade rost, (som hon sagt till dom att det finns massor av) och tyckte dom kunde få den billigare för att det var en sån fin kväll, men hon gav sig inte, utan sa att jag ska ha dom 30k som jag blivit erbjuden eller ås behåller jag bilen, hon fick pengarna, kontant, och dom hämtade bilen på kärra någon dag efteråt!

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

170 Inlägg
21 juli 2009
Trådstartare
Såld. Eller en är påväg, lastbil 35mil. Får se när han kommer. Han sa iaf 10,000kr neutral Sen har det även ringt ett par stycken till vill jag lova.

812 Inlägg
21 juli 2009
får du bara betalt i kontanter så sälj den till den som har bjudit högst och lämmna inte ifrån dig bilen innan du har fått ALLA pengarna...

har roligt.. och ibland tråkigt
461 Inlägg
21 juli 2009
du skulle inte ens får 3k från mig för bilen ^^

An eye for eye only ends up making the whole world blind.

170 Inlägg
21 juli 2009
Trådstartare
aakesson skrev:
får du bara betalt i kontanter så sälj den till den som har bjudit högst och lämmna inte ifrån dig bilen innan du har fått ALLA pengarna...

Jo jag vet. Dom har sagt att dom sätter in pengar på konto och hämtar sen, men jag har sagt kontanter i handen. Får se nu vad som sker, dom borde vara här på 1½-2h. Städat ur mina grejer ur bilen iaf. Spelar ingen roll om denna kille köper den. Har en hel lista med namn nummer och bud som jag ska ringa annars.

Save a horse,ride a jeep...
258 Inlägg
21 juli 2009
Lycka till! smile

1 196 Inlägg
21 juli 2009
skriv hur mkt du får sen då

RELEASE ME!!
188 Inlägg
21 juli 2009
väntar med spänning

release Me!!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
21 juli 2009
Fan kunde inte ja ha sån tur när ja skulle sälja ett par AS...

Saabifierad
2 031 Inlägg
21 juli 2009
Budadi skrev:
Såld. Eller en är påväg, lastbil 35mil. Får se när han kommer. Han sa iaf 10,000kr neutral Sen har det även ringt ett par stycken till vill jag lova.

Om du inte är jättedesperat att bli av med bilen så stå på dig, har köparen sagt 10000 spänn då är det det som gäller tycker jag, har köparen lagt ett högre bud än vad du vill ha så får han skylla sig själv lol cool

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
21 juli 2009
ja han lär väl fan inte vända om för att han inte fått prutat ner den, snacka om att ge dig hela förhandlingsövertaget.

Saabifierad
2 031 Inlägg
21 juli 2009
Mortalis skrev:
ja han lär väl fan inte vända om för att han inte fått prutat ner den, snacka om att ge dig hela förhandlingsövertaget.

Vi får hoppas på det bästa smile

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Sök