5022
Sök

Bosse Bildokter möter Lobelia Barker i radio

21 Inlägg
29 juli 2009
Trådstartare
Jo, jag tänkte bara dela med mig här på allmän plats av Radio interveiw med mig på P4 nu när jag äntligen fått upp klippet i 2 delar på youtube, för dom som är intresserade

http://www.youtube.com/watch?v=whvj_R-qfAU

http://www.youtube.com/watch?v=nrUO59Pdp2M
Senast redigerat av lobelia (29 juli 2009)

blacken
29 juli 2009
Intresseklubben antecknar...febrilt...

21 Inlägg
30 juli 2009
Trådstartare
blacken skrev:

hmm, kul för dig....
det lustiga är att jag kunde svoret på att jag skrev att detta var för dom som var intresserade.... Är man inte intresserade behöver man väl inte slösa sin tid med febrila anteckningar?

blacken
30 juli 2009
lobelia skrev:
blacken skrev:

hmm, kul för dig....
det lustiga är att jag kunde svoret på att jag skrev att detta var för dom som var intresserade.... Är man inte intresserade behöver man väl inte slösa sin tid med febrila anteckningar?

"Jag kunde ha svurit på". Är väl ett mera korrekt uttryck av den verbala hänsyftningen...
Senast redigerat av blacken (30 juli 2009)

21 Inlägg
31 juli 2009
Trådstartare
blacken skrev:
lobelia skrev:
blacken skrev:

hmm, kul för dig....

"Jag kunde ha svurit på". Är väl ett mera korrekt uttryck av den verbala hänsyftningen...

hahaha, mycket möjligt. Jag kan bara ursäkta mig det fruktansvärt grova språkmissbruket med att jag inte är född i sverige och har därför lärt mig svenska senare i livet... Jag försöker helt enkelt tala så väl jag kan utifrån mina förutsättningar. Men tur att det finns ett villigt språkvetare till hands redo att snällt vägleda mig utav ren välvilja och blygsamt önskan att rädda svenska språket från förfall wink

806 Inlägg
31 juli 2009
blacken skrev:
lobelia skrev:
blacken skrev:

hmm, kul för dig....

Dryg fan, Bosse bildoktorn är skön alla är intresserade, du med så ta och lyssna och dansa med en rom flaska i handen

blacken
31 juli 2009
lodiseN skrev:
blacken skrev:
lobelia skrev:

hmm, kul för dig....

Dryg fan, Bosse bildoktorn är skön alla är intresserade, du med så ta och lyssna och dansa med en rom flaska i handen

Bosse bildoktor suger dragkula,, Polsk sådan...smile

806 Inlägg
31 juli 2009
blacken skrev:
lodiseN skrev:
blacken skrev:

Du hade Bosse hört det där, då hade du legat risigt till

blacken
31 juli 2009
lodiseN skrev:
blacken skrev:
lodiseN skrev:

Du hade Bosse hört det där, då hade du legat risigt till

Yea, right..lollol..

blacken
31 juli 2009
lobelia skrev:
blacken skrev:
lobelia skrev:

hmm, kul för dig....

hahaha, mycket möjligt. Jag kan bara ursäkta mig det fruktansvärt grova språkmissbruket med att jag inte är född i sverige och har därför lärt mig svenska senare i livet... Jag försöker helt enkelt tala så väl jag kan utifrån mina förutsättningar. Men tur att det finns ett villigt språkvetare till hands redo att snällt vägleda mig utav ren välvilja och blygsamt önskan att rädda svenska språket från förfall wink

Åhh, det var så lite så. Glad att kunna stå till tjänst..big_smile

806 Inlägg
31 juli 2009
Han va ju i Colombia på hemligt uppdrag med Chuck Norris dom skulle byta bussningar på en DAZ så kom några små barn och snodde skiftnyckel, OCH DÅ blev det ett jävla liv round kicks överallt!

blacken
31 juli 2009
lodiseN skrev:
Han va ju i Colombia på hemligt uppdrag med Chuck Norris dom skulle byta bussningar på en DAZ så kom några små barn och snodde skiftnyckel, OCH DÅ blev det ett jävla liv round kicks överallt!

Förvisso impregnerande, men en annan har ju Prickiga hängslen i "Släng och Däng", Vilket "Chuckan och Bossan" inte har... ännu...tongue

Skaune
31 juli 2009
sandlåda deluxe.... låt en slippa sånt tjafs hit o dit, håll er till ämnet eller skriv nån annanstans!

806 Inlägg
31 juli 2009
det är inte tjafs det är sanning

806 Inlägg
31 juli 2009
blacken skrev:
lodiseN skrev:

Förvisso impregnerande, men en annan har ju Prickiga hängslen i "Släng och Däng", Vilket "Chuckan och Bossan" inte har... ännu...tongue

Oh a då blir det en svår match haha

Supraman
2 300 Inlägg
31 juli 2009
Skärp er och håll er till ämnet.
Tjejen har ju talang och det är intressant hur det går till när kunnigt bilfolk hamnar på det stället dom kommer.
Är ju bra för dom som vet vad dom vill göra men inte vet hur.

Har man inget vettigt att säga ska man va tyst.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

blacken
31 juli 2009

Var i lagen står det??. I min enfald så trodde jag att man har rätt till en åsikt även om den skulle vara diametral, eller annorstädes avvikande. Men hej vad man bedrog sig. Dessutom så tycker jag att Pasi på Endless art är duktigare (bättre) på det...
Senast redigerat av blacken (31 juli 2009)

21 Inlägg
31 juli 2009
Trådstartare
Stefan Varberg skrev:
Skärp er och håll er till ämnet.
Tjejen har ju talang och det är intressant hur det går till när kunnigt bilfolk hamnar på det stället dom kommer.
Är ju bra för dom som vet vad dom vill göra men inte vet hur.

tack smile

2 182 Inlägg
31 juli 2009
Nu är du kändis smile

Autograf!!!!!!!!!!!!!!! cool

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Administratör
11 960 Inlägg
31 juli 2009
Låser med hänvisning till bloggen.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök