PWalliN skrev:
Jäg är riktigt imponerad av hur snyggt det har blivit, hoppas de blir bra ljud oxå
Har funderat själv på att plasta egna dörrsidor, typ som du har gjort, är de svårt, lr låter de bara så jä*la svårt?
Tackar för den fina kommentaren
Alltså själva plastandet i sig är inte svårt tycker jag och inget annat heller direkt. Det som är jobbigt är att det tar ett jäkla tag att göra, garanterat 3-4 gånger så längre tid (Enligt mina tänkbara timmar före jag startade projektet)
Jag har lagt ner mellan 90-100 timmar på dörrarna, och då räknas allt från småpill på 20-30 min till heldagar. Så räkna med att du får offra en hel del av din fritid men åt andra sidan när du sedan är klar kommer du vara så nöjd så att all den tid du lagt ner kommer vara mödan värd så att säga.
Måste tillägga att räkna med att det kommer kosta mer än vad du tror, för det är en del kringutrustning. Sen får man inte glömma bort att det alltid blir dyrare första gången man ska plasta, andra gången har du redan diverse penslar, alu-roller, handskar, härdare, aceton mm.
Ge det ett försök, blir det inte bra så kan du vara glad att du besparat minst en hel arbetsvecka i tid till annat
Lycka till! /Andreas