2448
Sök

Köpråd begagnad bil till nyblivna föräldrar

8 Inlägg
för 21 timmar sedan
Trådstartare
Blanke skrev:
Blir så grovt fascinerad av människor som dig när det kommer till bilar.

Jag förmodar att du syftar till mig eftersom jag är TS och inte har ett bilintresse. Vet inte riktigt vad jag ska säga men alla människor som använder någonting har inte ett intresse av den saken, det enda viktiga är att saken fungerar om man tar hand om den. En bil är endast ett transportfordon för mig, som att för vissa människor är alkohol endast en berusningsdryck medan andra spenderar tusenlappar på ett vin till middagen, eller att flera av mina vänner spenderat minst 25 tusen på datortillbehör och dator  som de byggt själva och kontinuerligt uppdaterar datorns olika delar medan andra nöjer sig med att beställa en prebuild gaming PC för 4-10 tusen. Människor är olika smile 

Syftade du inte till mig eller om jag missförstod dig ber jag om ursäkt.

8 Inlägg
för 21 timmar sedan
Trådstartare
Tack för alla svar!

Efter era svar och tips från andra verkar det luta åt en Corolla eller Duster. Har även fått tips på att spana in Citroen eC3 (EV) och Hyundai Inster (EV) och ska provköra alla 4 för att sedan ta ett beslut. Tack åter igen!

1 202 Inlägg
för 16 timmar sedan
Är ni nöjda med Golfen, köp en sådan, kanske lite äldre. Företrädelsevis med 1.6TDI som är stabil, snål och driftsäker.

Sök