Nu är det dax att avrunda sommaren med en sista träff!
-Bilträff och lyskväll i LJUSDAL, lördagen den 29/8-09 -Tid: 18.00 -Plats: Magasinsgatan. (Bredvid fd.Baslivs-parkeringen, ner mot Kyrksjön)
Vi kör med lyskvällstema! -Ta med dig några marschaller, som du kan tända under kvällens gång. -http://sv.wikipedia.org/wiki/Lyskv%C3%A4ll -Vi hoppas på bra väder och enbart glatt humör hos alla deltagare! -Vi träffas, snackar bilar och har en trevlig och förhoppningsvis upplyst lördagskväll.
Väl mött!
Vägbeskrivning Made By: Brink88
*
1. PuppPutte - Volvo 940 GLE 2. sqd - Honda Integra Type R 3. Majorn - Volkswagen Passat W8 4. *_Slider_* - Volvo s80 T 5. Cochise - Toyota Corolla 6. gr44 - Volvo 850 7. street_cars - Volvo 940 -95 8. Lagasse - Volkswagen Golf 1.8T GTI 9. Brink88 - Saab 9-3 2.0 T 10. hansen - Toyota Mr2-Turbo 11. Raggar_Jonte - Chevrolet Caprice Classic 12. RandomHero - Audi Rs2 13. MeaRa - Volkswagen Passat 1.8t 14. fish - Audi S2 RS 15. ambarbofolkis - Volkswagen Bora V5 Highline 16. Theman - Audi s4 17. volvo_racing85 - Volvo 740 Turbo 18. sjovold - Volkswagen Corrado Turbo 19. volvolasse - Volvo 20. Eagl3F0X - Audi Coupé 21. Svartviolett - Åker med Eagl3F0X 22. Snke - Toyota MR2 23. A_Ericsson - Volvo v70 t5 24. Izual - Nissan 200SX S13 25. AnnaN - Volvo 740 TIC 26. Hinkas - Audi S4 2.7 Biturbo 27. ?
Kul att se ett så stort intresse för den avslutande träffen! Kom just på att det ju är lyskväll, runt om i hela Hälsingland den kvällen. Jag tog mig friheten att göra ett litet utdrag från Wikipedia: "Lyskväll firas den sista lördagskvällen i augusti och firas genom att man tänder eldar av olika slag vid strandkanten. Vid lyskvällarna är ofta hela strandlinjerna smyckade med ljus kring de större samhällena eller fritidsområdena i Hälsingland" Jag har ju mina idéer ibland, så jag tänkte att det kanske går att spinna vidare lite på det här. Nån som har några förslag?
Kul att se ett så stort intresse för den avslutande träffen! Kom just på att det ju är lyskväll, runt om i hela Hälsingland den kvällen. Jag tog mig friheten att göra ett litet utdrag från Wikipedia: "Lyskväll firas den sista lördagskvällen i augusti och firas genom att man tänder eldar av olika slag vid strandkanten. Vid lyskvällarna är ofta hela strandlinjerna smyckade med ljus kring de större samhällena eller fritidsområdena i Hälsingland" Jag har ju mina idéer ibland, så jag tänkte att det kanske går att spinna vidare lite på det här. Nån som har några förslag?
varför inte lysa upp bana H??
Marschaller längs med hela banan?
ja varför inte men då bör ju träffen vara lite längre så det hinner bli lite mörkt hehe eller mer "aktivitet" på en gång so to say
ja varför inte men då bör ju träffen vara lite längre så det hinner bli lite mörkt hehe eller mer "aktivitet" på en gång so to say
Hmm...
Ja, fast det brukar ju vara rätt så mörkt ändå, vid sex-sjutiden i slutet av augusti. Men jag ska fan ta och kolla om man kan fixa lite marschaller som man kan rada upp längsmed banan.