Tja! Grymt bygge, såg när du gled i stan, såg fett ut!! Läste i tråden om att du flockar, va ska du ha för att flocka en hatthylla och ytterst lite på ett par dörrsidor. Bor i stan så kan komma ner med skiten omgående isåfall
Hare gött!
Mvh Andreas
Drift: (drif-to) verb; an artistic form of driving judged subjectively predicated upon competitors' speed,extreme angles relative to forward progress and the car's proximity to fixed objects.
Tja! Grymt bygge, såg när du gled i stan, såg fett ut!! Läste i tråden om att du flockar, va ska du ha för att flocka en hatthylla och ytterst lite på ett par dörrsidor. Bor i stan så kan komma ner med skiten omgående isåfall
Hare gött!
Mvh Andreas
Tjenare!
Tackar! Du kan väl slå mig en signal så kan vi kika på hur mycket det är 070-2403958
Varit med bilen och kört på mantorp park i helgen, och det har gått riktigt fint Hade lite problem första dagen med att bilen ville misstända vid fullt ladd, men med nya stift och en lite fetare blandning på toppen så gick bilen kanon! Får tacka nime och arash på PBZ för den grymma hjälp under detta evenemang!
Körde även ett roto test med nya stiften och ökad soppa, vilket resulterade i 479hk på hjulen, mot tidigare 447. vilket omräknat är cirka 541 i motorn nu, mot tidigare 518. grymt nöjd!
Hur kul som helst har de varit, och grymt nöjd med bilen. Första gången jag testade bana överhuvudtaget ska nämnas också
Ja visst är det skönt att få lite uuppskattning efter alla timmar man har slitit i garaget själv, nej det är du verkligen värd! vilken träff står på tur?? Mvh/Mats
Ja visst är det skönt att få lite uuppskattning efter alla timmar man har slitit i garaget själv, nej det är du verkligen värd! vilken träff står på tur?? Mvh/Mats
Ja, det känns verkligen riktigt ***** skönt Vet faktiskt inte, ingen aning om vilken som är nästa träff i närheten ens ^^
Tjenare! Vad var det för lim du använde till dina breddare och vart får jag tag i det ?
Mvh Andreas
Drift: (drif-to) verb; an artistic form of driving judged subjectively predicated upon competitors' speed,extreme angles relative to forward progress and the car's proximity to fixed objects.
Tjenare! Vad var det för lim du använde till dina breddare och vart får jag tag i det ?
Mvh Andreas
Använde wurths lim o täta bra skit de!
Okej Vart köper man det då? Trevlig helg!
Till nästa år kommer fäljande ske: Ny motor Rb26 nya fälgar, putsa upp motorrum fixa till lite invändigt, Fräsha upp under Och om pengarna räcker kommer de bli ny lack även till nästa säsong
Fått lite gjort redan iaf Motorn är nu mera ur med låda, Även fronten, lampor osv är demonterat