idag har det vart en riktig meckardag med testspelning av basarna, spackling, dämpning & lite småpill. kan även meddela att vi har hittat min systemkamera så nu blir det lite finare kvalitet på bilderna
Juste! fick med lite godis från nordby också så det kommer lite bilder på dom godsakerna också.
Enjoy!
ett lass med godsaker!
så det var bara att sätta igång med dämpull i lådorna!
tog bort bakkjolen på reservdels bilen som ska sitta på våran sen.
aajuste! vi han tona och sätta i vänster bakruta också! de gjort rätt gött, och ni ska veta hur go mörk känsla de är inne i bilen nu
Sedan har jag börjat bygga på grunden från instrumentpanelen ner till mittkonsolen.
kommer nog bli nice! Det kommer fortsätta bort över handbromsen och "försvinna" bak under baslådan. så de blir som att instrumentpanelen flyter ner över växelspaken.
och Adam & pontus (dcay@gorg / quuz__91 gorg) har fixat ihop en riktigt nice belysning till taket. 10 leds som lyser med riktigt skönt ljus. Tack!
och så demonterade vi mätarhuset för att kunna komma åt tavlorna som senare ska lackas om. liiiite pilljobb.
Och sist men Absolut inte minst så var vi ju bara tvungna att koppla in 4 av basarna och 4 av diskanterna (vi har bara steg till det hittills) och det spelade sjuukt mycket över våra förväntningar. fick ett riktigt klart och fint ljud från diskanterna också, så de va ju kul! får se om man kan låna någon videokamera så slänger vi upp en film.
Här är iaf bilder på basarna och så som dom kommer sitta.
som ni ser till vänster i bild (Mellan baslådorna och Bakrutorna) kommer det byggas en panel också. de riktigt klart är det inte än.
ball spegelbild
SÅ de va allt för denna update! Imorn kommer ett litet sponsorpaket från Styling4u.se med två sportstolar, ett par Grymt snygga angeleyes framlampor och chrome mätarringar! får se om vi hämtar ut de imorn eller senare i veckan, får ju se vad plånboken säger...
snyggt . det börjar klia i fingrarna nu att fixa till sin egna bil när man kollar på alla fina bilder
hehe men då finns det ju inget annat alternativ än att ställa sig ute i garaget och börja riva ut inredningen och in med en väldans massa högtalare! Jag tycker lätt du ska börja!