10 augusti 2009
Trådstartare
Jag och en kompis var ute och körde på en mindre slingrigväg närheten av campingen siggefora,
vägen är avsedd för 70 km , men vi låg i ca 100, helt plötsligt svänger en minibuss ut, villket vi kör om rätt fort, efter oss svänger en passat ut,
Vi upptäcker snabbt att han ligger bakom oss, vi tänker vafan vi gasar på är uppe i 140, 160 på vissa sträckor , och det var gränsfall att vi själva körde av vägen, passaten hänger fortfarande på,
Vi kommer in i en skarp kurva där vi möter en BMW på fel sida av vägen. och denne blev javlig rädd när vi kom där i full patte, så BMW kasta tillbaka bilen på sin sida och klara även returen. efter det så släppte passaten , vi stannade hos en polare och titta ut på vägen där vi nog såg passaten passera med en unge i barnstol monterad i framsätet och 2 barn i 7 -8 års åldern i baksätet,
jag kan medge att vi var ju idioter som körde så pass fort på den lilla vägen, MEN VAFAN han har barn i bilen , hur kan man vara så javla dum att han kör vårdlöst med barn i bilen, visst kan man gasa på en fin raka, inte till nån överdrift men lite gran , tycke iaf jag var kul när jag var mindre , men o leka rally harry o jaga en annan bil på en slingrig asfalts väg . jag fattar inte.
Senast redigerat av Athlonx91 (10 augusti 2009)