Tjena har en volvo 850 som ja är så klumpig å låser in nycklarna i.. och har inga reserv nycklar heller.. hur ska ja göra? drygt som fan.. inga förslag?
Bilen.. vill ju inte knäcka en ruta för ett par nyklar.. de måste finnas något sätt! fan de måste.. man får väl anlita en biltjuv.. hehe som är lite händig med krokar..
ta en svetspinne bocka till en liten hakböj och vrid upp listen lite i dörren och stick in pinnen och försök träffa dörrpinnen och dra upp, swiisch den är öppen
Be nån från volvo komma ner å öppna den åt dig. Ringde själv ford så att dom kom å öppnade min bil när jag gjorde samma sak.. kostade ingenting. 1 min tog de sen var bilen upplåst igen...
Ta en mejsel och bänd upp överdelen av dörren och stoppa sedan ner tråden.. SJÄLVKLART ska du ta det ruggigt lugnt och skydda lacken med någon masonit skiva eller dyl. mellan mejseln och taket..
finns guider att tanka på nätet där de visar hur man ska gå till väga när man gör "verktygen" (ståltrådsböjen) och hur/var man ska föra ner de mellan rutan... bara att söka
finns i stort sett till alla bilmodeller, har nånting sånt om inte hade, var iaf på några hundra bilmodeller... Aldrig provat men ändå