mm jag hade också hört om sån sak volvo s60 & v70r skulle ha en Yamaha v8 på 400 hk som skulle spöa skiten ur en RS4 och M3 å det låter grymt fint det då borde man varna värkligen alla sportbilar för den vassa varianten men den kommer lite senare har tidningen på derras framtid som vill göras ska snart kanske skana in den så ni får se lite mer av Volvisar
mm jag hade också hört om sån sak volvo s60 & v70r skulle ha en Yamaha v8 på 400 hk som skulle spöa skiten ur en RS4 och M3 å det låter grymt fint det då borde man varna värkligen alla sportbilar för den vassa varianten men den kommer lite senare har tidningen på derras framtid som vill göras ska snart kanske skana in den så ni får se lite mer av Volvisar
Ska den klå dom läre den ha mer än 400 hästar iaf, och nått bättre än haldex...
nä det bör räcka 400 hk v8 kompressor awd finns inget bättre. Att klå en m3 eller rs4 med sån bil e som att trampa på en myra ska du veta det kommer vara lätt match för den volvisen
Men om S60R moddelen Kommer ha en V8 kompressor o Awd 400 hk så e det bara helvete ått M3or o rs4:or de kommer intes komma i närheten av den moddelen tror kunkurenterna kommer vara ganska kaxiga Som Amg bilar å så vidare Men det blir värkligen en heting på volvos R moddeler
har tonvis med bilder på den nya R motorn har tom kört den.. men tyvärr inget som kommer läggas ut då blir jag nog inte långvarig på jobbet... beslut är inte riktigt taget om mototralternativet, men V8 är en vidare utveckling av den motor som sitter i XC90 och den nya S80 Nya S80 kommer även med en jaguar cyl ´med turbo den är det snurr på ska ni veta...
mm riktigt grymt kommer de bli undrar priset på de bilarna ? de kommer inte vara biliga måste man säga hehe men volvo göra bra sak än så länge mest med de nya moddelerna S60R V70R och S80R
Det pratas ju oxå om att de ska börja tillverka Volvo S80R!!! Även där 400hk motorn. Tror att de håller på o testar den nu.
Japp stämmer så bra så.. har kört den redan och den är helt ok.. men ´jaguars 6cyl med turbo kommer bli nice oxå 450hk utan strypningar som den kommer att få... kommer hamna runt 320 eller nåt bara för att den befintliga v8 ska vara värst