Bilder från söndags, en gammal klassiker. Kanske någon som känner igen modellen från filmen Bullit, den observante känner även igen fälgarna från Bullit, fast där sitter dom på Mustangen. Väldigt välhållen kärra med en 440 magnum under huven på 375 hk. Har aldrig försökt mig på att fota en sån här bil förr då jag inte är speciellt intresserad av äldre jänkebilar själv, så det var en rolig utmaning! Ni får avgöra om jag gjorde bilen rättvisa..
Dom två sista satt riktigt riktigt fint. Stilen på dom passar bilen väldigt bra imo! Dock gillar jag inte den första bilden då skuggan från bilen på staketet inte var så vackert samt att ljuset är allmänt bara för hårt på den.
Väldigt fina bilder! Trodde först de va pallbockar under bilen på dom två sista bilderna men gillade vinklarna på dom annars. Tvåan är nog favoriten för min del.
Gillar inte bilderna alls, får mig bara att längta ännu mer tills den dagen man har råd till något liknande. De två sista bilderna hade det lilla extra!
Gillar inte bilderna alls, får mig bara att längta ännu mer tills den dagen man har råd till något liknande. De två sista bilderna hade det lilla extra! =)
Gillar inte bilderna alls, får mig bara att längta ännu mer tills den dagen man har råd till något liknande. De två sista bilderna hade det lilla extra!
Uh? Svårt att bestämma dig?
Han menar nog att han är avundsjuk, och därför inte gillar bilderna (med sarkasm i det sistnämnda) Men sen ger han en seriös kommentar och medger att alla bilderna är väldigt fina, men dpm 2 sista skiljer sej ifrån mängden.