KammaDej skrev:
aha så eftersom det här är ett "ta-det-med-en-nypa-salt internet forum" så kan man alltså häva ur sej vad som helst utan att behöva stå för ett enda ord man skrivit? måste säga att det låter jävligt illa i mina öron.
bland de viktigare sakerna här i livet, vad jag fått lära mej, är att man alltid ska kunna stå för vad man säger och gör. men det är inget du håller med mej om?
att det är upp till var och en att hålla sej vid liv håller jag med dej om, men det ursäktar inte att man delar ut tips och information som kan leda till att det händer.
Men shit
Ja, vem som helst kan hävda vad som helst på ett forum. Kanske nått nytt men så e det. Sen kan ju du välja att lyssna eller inte. Även folk som kan sitt skit kan göra missar. Även folk som
inte kan sitt skit kan få för sig att skriva...
Sen att man ska stå för det man säger är nått som även jag gör, men detta forum kräver inte mkt för att folk ska få regga sig och uppge vem dom är. Ex tillåter det att personer med ett alias som är långt ifrån sitt riktiga namn, har en icke ifylld presentation. Som vi alltså inte har en aning om vem det är. Ja men säg typ som "KammaDej".
Då är det inte alls svårt för denne person att skriva allt möjligt och sen inte ha nån som helst koppling till sitt riktiga namn.
Tycker verkligen ingen delade ut info medvetet för att skada någon.
Trådskaparen sökte lösningar och han fick lösningar. inget annat.
Bilar är farliga, dom går fort och det finns alltid en risk med att köra dom.
Du skulle med din inställning kunna sitta och klaga på typ varenda tråd på forumet och säga att ett felaktigt tips kan leda till att någon mekar fel och en olycka händer...och därför ska ingen meka nått alls hemma utan istället alltid oavsätt vad det är lämna in till verkstad
Men låt oss inte göra denna tråd till en diskussionstråd om nått helt annat, finns för många sådana trådar. PMa gärna så kan vi ta den diskussionen där istället om du känner för det!
och för dom som läser denna tråd för det den handlar om kan jag tipsa om en enklare sammanställning skriven av Kristoffer Rydquist som finns på rejsa.nu:
http://rejsa.nu/artiklar/setuptabell.aspFör bankörning men tanken är densamma oavsätt...och vet man inte va man gör= låt en verkstad göra det................