2510
Sök

Svarta eller vita fälgar?

Avstängd
73 Inlägg
20 augusti 2009
Vita med röd kant de SKA du ha, blir de skitigt så e de bara att tvätta oftare, vad gör de? lite extra tål man ju smile Kör på vitt med röda kanter smile

1 174 Inlägg
20 augusti 2009
vita lätt!

"Unloaded"
1 557 Inlägg
20 augusti 2009
Vitt absolut, vitt funkar enligt mig på alla bilar ;D Svart känns för vanligt =/

"When innovation meets passion!"

933 Inlägg
20 augusti 2009
skulle välja svart, svart och rött går ihop bra. Det tycker jag inte om röd och vit.

Evolution garage
275 Inlägg
20 augusti 2009
Om du väljer dom svarta behöver du inte sätta en röd rand runt fälgen man kan sätta den så att den "ramar" in den stora trekanten. (ändarna ska inte gå ihop) Om du förstår vad jag menar. har bara paint på den här datorn så jag kan inte rita så det blir snyggt. smile Kunde få bort effekten av vinterhjul-känslan.

Men det förutsätter att du ska ha dom fälgarna som är på den allra första bilden i tråden.

bara ett tips..

Obs!
randen ska sitta på insidan inte utsidan:)
Senast redigerat av MissMums (20 augusti 2009)

Lupo 1.4 Turbo -99
-liten men tuff-

429 Inlägg
20 augusti 2009
helt klart vita smile

Ford fantast
1 607 Inlägg
20 augusti 2009
Råsa big_smile

mitt projekt http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=260519
spacers.se
katt åt lampa lös i magen
en volvo är som aids när man fått den blir man aldrig av med den

835 Inlägg
20 augusti 2009
Svart på rött är sjukt snyggt! Men vita funkar med.

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
20 augusti 2009
Jag har lit etråkigt här på andra sidan skärmen, så jag räknade ihop alla era svar. big_smile
Såhär ser det ut

Svarta: 13
Vita: 20 (med min röst medräknad!)
Rosa: 1 (:S)

Jag hejjar på vitt. Svart ser fjortis ut. Vitt ser rally ut. Hur snyggt som helst! big_smile

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

79 Inlägg
21 augusti 2009
Trådstartare
Tack för det LeafBox, satt precis o funderade på om jag skulle orka göra det tongue

MissMums, ska jag va helt ärlig fattade jag inte jättemkt av ditt förslag tongue Förtydliga gärna eller kludda lite i paint, lät ganska intressant smile

Kan säga såhär, då min budget inte är på topp så letar jag i första hand efter ett par 215/45 R17 vinterdäck. Ngn som har sådana till salu eller känner ngn som har det, hör av er!

79 Inlägg
21 augusti 2009
Trådstartare
Saras skrev:
Varför gå efter vad andra tycker?
Men om Du frågar mig så är svarta fälgar på röda bilar riktigt snyggt! smile

Detta är ingen röstning där folk får bestämma om hur jag ska göra, vill bara ha lite tips och åsikter smile Hoppas inte det verkar så...

263 Inlägg
21 augusti 2009
Min röst går till mörk svarta fälgar, om det är okej att ge sin åsikt hmm

Volvo 854 R - T-RÖD - STEG 3 AUTOTECH -

Snål gnällspik
402 Inlägg
21 augusti 2009
Eftersom du har en röd bil så tycker jag lackade i bilens färg.

Volvo S80 2,9.

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
21 augusti 2009
vita med röd kant

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

Med lem
1 127 Inlägg
21 augusti 2009
Både vitt och svart är dock världens sämsta färger om man gillar att ha puts på grejerna, iaf på fälgar.

yrkeschaufför
709 Inlägg
21 augusti 2009
VITA!!!!!  lätt:D  våga vara anorlunda tongue alla har svarta till och med jag LOL

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.

1 515 Inlägg
21 augusti 2009
Svaaaarta är snyggare! go for it! ;D

elr jaa. . ta vita om du vill stick ut lite extra, och om du tycker om att tvätta fälgarna efter varje körning lol
Senast redigerat av Audi_powah (21 augusti 2009)

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

79 Inlägg
21 augusti 2009
Trådstartare
Kul med sån respons smile

Rullar en likadan som min med mörka, tror dock inte blanksvarta aerofälgar sen en med vita viggenfälgar så vill jag va själv om att ha ngt så får det ju bli vita aerofälgar, och kanske röd rand wink

Ingen som vet ifall det finns ngn form av film som man kan sätta på istället för att lacka den röda randen?

1 515 Inlägg
21 augusti 2009
Nyren skrev:

Rullar en likadan som min med mörka, tror dock inte blanksvarta aerofälgar sen en med vita viggenfälgar så vill jag va själv om att ha ngt så får det ju bli vita aerofälgar, och kanske röd rand wink

Ingen som vet ifall det finns ngn form av film som man kan sätta på istället för att lacka den röda randen?

Finns väll någon slaggs "tejp" man sätter dit, finns i olika färger. Vet dock inte vad den heter hmm

- men måste finnas någon inne på garaget som vet! big_smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

79 Inlägg
21 augusti 2009
Trådstartare
Audi_powah skrev:
Nyren skrev:

Finns väll någon slaggs "tejp" man sätter dit, finns i olika färger. Vet dock inte vad den heter hmm

- men måste finnas någon inne på garaget som vet! big_smile

Ja precis! Nu gäller det bara att den personen hittar in på den här tråden tongue

Sök