Blir det åka med är ju en kort fin raka precis utanför? (A)
Detta är en träff med utställning och underhållning. Alltså ingen träff där du mäter din hastighet mot någon annan.
Men ska du tala emot dig själv? Du har väl aldrig bangat för att arrangera både det ena med det tredje? Är ju inte omöjligt att det blir något eftermys, även om det inte är speciellt officiellt i sammanhanget. Då menat att dagens höjdpunkt självklart är utställning och underhållning som tidigare nämnt. Kommer säkert att bli en helt sjukt kul dag!
Vi samlar alla önskemål i vår databas så får vi se längre fram vad det kan bli.
Det jag redan nu kan säga är den som gör svarta spår på området för Katrineholmsträffen eller i närheten kommer att få väldigt ont.
Katrineholms Kuriren kommer att besöka träffen och göra ett reportage om den seriösa bilhobbyn! De gör även ett reportage innan träffen som går ut i tidningen runt den 15-16 sept.
Vi samlar alla önskemål i vår databas så får vi se längre fram vad det kan bli.
Det jag redan nu kan säga är den som gör svarta spår på området för Katrineholmsträffen eller i närheten kommer att få väldigt ont.
Katrineholms Kuriren kommer att besöka träffen och göra ett reportage om den seriösa bilhobbyn! De gör även ett reportage innan träffen som går ut i tidningen runt den 15-16 sept.
Vi ses den 19e MVH Hasse
då e de lungt för mig då,vill inte slita på sulorna och ja tror lamellen håller på o ger sig så de blir absolut inge sånt för mig
Demokrati betyder helt enkelt att folk klubbar ner folk för folkets skull