LeafBox skrev:
Nä jag gillade det inte. Jag for 20mil och hoppades på ngt stort. Men sen så får man se typ 15bilar. varav hälften var orginal och och 1 fjärdedel var plastkittade japanare.
Birsta träffen är ju typ dubbelt så stor, Och i mitt tycke mer intressant än detta. Det ända som gjorde resan värd var att titta in på go-kart banan i övik efter vägen
15 bilar? var vi på samma träff?
det var 81 st uställda bilar med lapp, plus några andra som slank in under träffens gång
Otroligt roligt var det och bra jobbat, och man ska ju komma ihåg att träffen bara blir bättre med åren, andra året denna träff var och blir bara roligare, men som dom säger så är det ju pengar i det hela.
Dom har fått låna en parkering gratis av ett företag som har många bilintresserade
och det får man väl nöja sig med igentligen, men då det bara var 33st tror jag som hade mejlat och sagt att dom skulle ställa ut vare ju helt klart fler än de som kom och det var ju roligt.
Och träffen var bättre än ifjol enligt mig riktiga priser också, ifjol var det väl bara diplom om jag inte minns fel. men den blir nog bättre med åren, större ställe att ställa ut på osv allt går ju att ordnas bättre. men det måste ju finnas pengar också, och som det sägs så var ju det hela gratis både för besökare och utställare
Mycket lyckat enligt mig iaf
stort tack till alla