Tror att det kan bli en Trevlig dag och Laserblue gör ju allt seriöst, Vad sägs om avresa från Örebro vid 9 taget Förslag på plats, eller annan tid? Hoppas att många ansluter i Örebro eller hakar på efter vägen
Kom på det att ni åker ju iallafall förbi Odensbacken så jag ansluter där. Peter du kan väll slå mig en signal när ni åker och vilken väg ni tar så möter jag upp. Mvh Woody
Kom på det att ni åker ju iallafall förbi Odensbacken så jag ansluter där. Peter du kan väll slå mig en signal när ni åker och vilken väg ni tar så möter jag upp. Mvh Woody
Bra början men det finns säkert fler som Värmlänningar o Närkingar mm som passerar Örebro Kolla länken ,sker uppdateringar på prisbord mm hela tiden. /Peter
Bra början men det finns säkert fler som Värmlänningar o Närkingar mm som passerar Örebro Kolla länken ,sker uppdateringar på prisbord mm hela tiden. /Peter
Kan jag åka med dig då?
Om inte familjen ska med så kan du självklart åka med,återkommer /Peter
Ja då finns det ett intresse för samåkning, ska vi bestämma samling vid Örebromässan Adolfsbergsvägen 4 och avfärd mot Katrineholm kl 09:00 hoppas att många fler kommer /Peter