2726
Sök

Söker lyxig/fräsh bilmodell för 10 till 30k

7 100 Inlägg
26 augusti 2009

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

2 021 Inlägg
26 augusti 2009

är ju också ett alternativ, ser inte mkt ut för världen men ska tydligen gå grymt tyst och fint.

2 656 Inlägg
26 augusti 2009
Slash skrev:
Buick Park Avenue är mitt tips.

Vill du förövrigt ha en lyxig bil, skippa Volvo 960, ser ut att vara en lyxbil på utseendet, priset och ryktet men i själva verket är dom inget vidare om man kört andra lyxbilar. Vi snackar om hög ljudnivå, sniken inredning och kass fjädring (vad det gäller lyxbilar). Motorn är däremot trevlig men inte mycket mer. Sedan får du en bil som ser ut som en vanlig Volvo, hur kul är det tongue

Niklas1987 skrev:
Cadillac DeVille å Fleetwoods, finns att få tag på 30 000:- som är riktigt fräscha, lyxiga är bara förnamnet.

Finns en Deville på blocket för 17000 kronor och den är obesiktigad så att få en schysst Deville för 30000 kronor verkar lite för fantasifullt. Fleetwoods verkar inte ofta gå för 30000 kronor så jag förstår inte vart du har fått priserna ifrån?

960tycker jag inte har nån kvalitetskänsla alls .. verkligen inte för o vara en "diriktörsbil" nee en bmw 7a smile där snackar vi kvalitet

63 Inlägg
26 augusti 2009
http://www.blocket.se/dalarna/Bmw_740_2 … _7&w=3    Lägg till 6000 eller pruta lite och du har en riktigt snygg gliadrbil som även är lite smålyxig inuti wink Och som även rör på sig hyfsat smile

Saabifierad
2 031 Inlägg
26 augusti 2009
ekelund88 skrev:
Slash skrev:
Buick Park Avenue är mitt tips.

Vill du förövrigt ha en lyxig bil, skippa Volvo 960, ser ut att vara en lyxbil på utseendet, priset och ryktet men i själva verket är dom inget vidare om man kört andra lyxbilar. Vi snackar om hög ljudnivå, sniken inredning och kass fjädring (vad det gäller lyxbilar). Motorn är däremot trevlig men inte mycket mer. Sedan får du en bil som ser ut som en vanlig Volvo, hur kul är det tongue

Niklas1987 skrev:
Cadillac DeVille å Fleetwoods, finns att få tag på 30 000:- som är riktigt fräscha, lyxiga är bara förnamnet.

Finns en Deville på blocket för 17000 kronor och den är obesiktigad så att få en schysst Deville för 30000 kronor verkar lite för fantasifullt. Fleetwoods verkar inte ofta gå för 30000 kronor så jag förstår inte vart du har fått priserna ifrån?

960tycker jag inte har nån kvalitetskänsla alls .. verkligen inte för o vara en "diriktörsbil" nee en bmw 7a smile där snackar vi kvalitet

Exakt, Volvos 960 är mer en uppiffad svenssonbil (eller vanlig bil om man inte gillar uttrycket) med lite roligare motor och några extra knappar som standard medan BMW 7-serie är just byggd för lyx cool

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

60 Inlägg
26 augusti 2009
Min 960!

2 201 Inlägg
26 augusti 2009
honda accord coupe, eller honda legend

685 Inlägg
26 augusti 2009
snipercat skrev:
har letat men jag hitar ingen bil som jag lixom säger wow den vill ja ha... funderat på audi bmw merca.

det jag frågar er nu är: vet ni av nån bil som känns allmänt lyxig?

kom med förslag på bilmodeller. men inte nån modell för mer än 30 000

Här har du ett bra tips:

http://www.blocket.se/stockholm/Volvo_S … 20&w=3

No turbo shit - just real power!

1 585 Inlägg
26 augusti 2009
Bmw 5-serien (E34) eller typ bmw 7-serien är väldigt fina och trevliga bilar som kan vara ganska lyxiga. Min är förövrigt till salu:P

4 005 Inlägg
26 augusti 2009
erixon89 skrev:
Måste säga 960=)

Och jag säger S90!

551 Inlägg
27 augusti 2009
bmw 7 serie. eller jagga

Haters gonna hate.

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
27 augusti 2009
Volvo är ju fina men någon överdådlig lyx vet jag väll inte om det är... Bmw känns rätt trisstde å, då kan man likförbaskat köpa sig en volvo.

Hade du däremot en Jagga så skulle folk glo efter en, åka som en kung samt få grymmt mycket bil för pengarna. Hur dom håller ihop är en annan 5a men det ska nog funka

Rock'n Roll

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
27 augusti 2009
köp min audi v8:a quattro big_smile

1 570 Inlägg
27 augusti 2009
MB w126

TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
1 123 Inlägg
27 augusti 2009
en honda legend coupe från 92 de e lyxbil för de pengarna,,,
http://www.blocket.se/blekinge/Honda_Le … =8&w=3  feta bilar o snygga lyxiga också
Senast redigerat av _lee_jr (27 augusti 2009)

4 005 Inlägg
27 augusti 2009
TenZer skrev:
Volvo är ju fina men någon överdådlig lyx vet jag väll inte om det är... Bmw känns rätt trisstde å, då kan man likförbaskat köpa sig en volvo.

Hade du däremot en Jagga så skulle folk glo efter en, åka som en kung samt få grymmt mycket bil för pengarna. Hur dom håller ihop är en annan 5a men det ska nog funka

Ja exakt ,det beror helt på hur man resonerar.

Vill man köpa en riktigt fet bil så är ju jagga ett alternativ.
Men om man också har begränsat med pengar så är det bättre att satsa på något som är billigt att underhålla.

Så om man vill ha en lyxig gammal bil så kostar det.

Man kan inte ha kakan kvar och samtidigt äta den, antingen väljer du en gammal trasig och fet bil eller nyare hel och tråkigare bil, eller så får du kompromissa och hamna någonstans emellan.

Avstängd
512 Inlägg
27 augusti 2009
S90 alla ggr! BMW har inte någon kvalitet! Rost rost...men lyxig ja!

Forummoderator
9 299 Inlägg
27 augusti 2009
_lee_jr skrev:
en honda legend coupe från 92 de e lyxbil för de pengarna,,,
feta bilar o snygga lyxiga också

Hehe... Eller så letar man upp en sån som jag har för fickpengar. Hyfsat svårt att få tag på men den som söker... cool

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

79 Inlägg
27 augusti 2009
Audi a8

Gödseldräng
4 529 Inlägg
27 augusti 2009
Crozzfire skrev:
S90 alla ggr! BMW har inte någon kvalitet! Rost rost...men lyxig ja!

säger du som kör ford focus ? lol

Sök