2979
Sök

Baslåda med slutsteg. hur?

5 Inlägg
29 augusti 2009
Trådstartare
Hej jag har köpt en baslåda med ett inbyggt slutsteg och jag vet inte riktigt hur man kopplar in de.
Line in kablarna vet jag men sen är det de med jod och strömmen. På slutsteget står de REM, B+ och GND. vilket ska in i vilket. B+ skulle jag tro är till batteriet men dom andra?
Skulle vara snällt om ni kunde hjälpa mig med detta.
// Daniel smile

1 749 Inlägg
29 augusti 2009
Rem är styrström så att det går igång, GND är jorden.

Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.

5 Inlägg
29 augusti 2009
Trådstartare
Tack. Vad ska man använda B+ till då?

424 Inlägg
29 augusti 2009
ReezZer skrev:
Hej jag har köpt en baslåda med ett inbyggt slutsteg och jag vet inte riktigt hur man kopplar in de.
Line in kablarna vet jag men sen är det de med jod och strömmen. På slutsteget står de REM, B+ och GND. vilket ska in i vilket. B+ skulle jag tro är till batteriet men dom andra?
// Daniel smile

Ligger i fel del av forumet.
flytta till Billjud och multimedia

Den Som Ingen Turbo Har, Den Får Åka Utan Bar
Ha de gött !

1 749 Inlägg
29 augusti 2009
B+ är batteristörmmen, =grov kabel och ström hela tiden. Säkra av strax efter batteriet.

Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.

5 710 Inlägg
29 augusti 2009
joliba_01 skrev:
ReezZer skrev:
// Daniel smile

Ligger i fel del av forumet.
flytta till Billjud och multimedia

Fixar det!

mvh Jonas/moderator

MVH Jonas
..............

Sök