Stort tack för en bra träff. Helt klart bästa i år. Vill tacka arrangörerna för i år!
Hultman skrev:
Kanon träff! Första gången jag var på den, Men absolut inte sista.. Men som sagt, Poliserna kunde sysselsätta sig med något annat
Förstår jag att du tycker. Tur det inte blev dyrare. Men tack och bug för att du lyfter upp tillvaron. Speciellt när skylinen står i garaget och jag åkte Saaben dit.
Måste säga att den va sjuk bra träff sen att man skulle kancke dela upp street till nästa år typ köra på 2 ställen;) men annars va det sjuk bra kväll bara lite hemkommen lite sent..... Tummen upp för er som anordna detta men sök tillstånd till nästa år att köra streeten;))))
Var inte så mkt på träffen då vi hade annat för oss.. och alla som var med oss tackar jag grymt mycket! trotts några missöden gick allt över förväntan!
Intressant. Kan du försöka vara lite mer detaljerad vad det är som är dynga och inte? "Som vanligt" ? Ett hett tips om du tycker det är "dynga" är att inte åka på träffarna.
roligt att komma dit igen var på den första sen krockade en kompis min bil så hann inte med mer än den första och sista....hehe hoppas på lika bra nästa år!!