Nu när det inte blir någon träff i falun för att så många skulle åka till gävle tänkte jag kolla om det finns något intresse för att köra en samåkning dit?
jag är öppen för förslag om både tid och plats att sammlas på? vet inte riktigt hur lång tid det tar att åka till Gävle, sen beror det ju när folk vill vara där om man ska vara där till 19:00 eller om man ska åka 18:00 så kommer man väll några minuter över 19:00
jag är öppen för förslag om både tid och plats att sammlas på? vet inte riktigt hur lång tid det tar att åka till Gävle, sen beror det ju när folk vill vara där om man ska vara där till 19:00 eller om man ska åka 18:00 så kommer man väll några minuter över 19:00
Jag är med öppen för förslag.. Träffpunkt borde enklast vara Hofors eller JET mot falunhållet till. Låter väl vettigast att åka så man kommer någon minut över, då borde folk kommit. Hittar du dit? Inte jag tror jag.
Men kan vi inte ha en upp samling vid plantagen vid Ica maxi i falun dit hittar väll alla? om vi försöker samlas innan 18:00 så vi tar och åker runt 18:00? kan det funka?
Om du söker på eniro på Läkerol Arena 80633 GÄVLE så ser du var det ligger antar att det är där.
Senast redigerat av DanielMarkus (18 september 2009)
Men kan vi inte ha en upp samling vid plantagen vid Ica maxi i falun dit hittar väll alla? om vi försöker samlas innan 18:00 så vi tar och åker runt 18:00? kan det funka?
Om du söker på eniro på Läkerol Arena 80633 GÄVLE så ser du var det ligger antar att det är där.
Ja herre gud ja. Jag har jobbat i Gävle så jag hittar. Busenkelt att ta sig dit. dock röstar jag för Z-krogen istället så slipper vi störa dom andra Träffbesökarna i falun!
Ni som åker från Falun kanske åker förbi korsningen RV80/LV270 mot Långshyttan runt 18:20-tiden. Jag och persson kanske väntar in er där. Ses iaf i Gävle om inte annat.