3124
Sök

behöver Info om KL_racing chip till 740......

108 Inlägg
18 september 2009
Trådstartare
Tjena allt folk jagar ett vettigt chip till 740 turbo och har hittat ett på kl-racing.. nu till fårgan är det någon som har använt det chippet? och om det är bra? vad ni kört med för grejer med det chippet ?
Senast redigerat av Volvo_74o (18 september 2009)

fälg fantast
1 086 Inlägg
18 september 2009
har ett chip från klracing till min tdi 1.9 , kan starkt rekomendera klracing, bra personal och service, dock är det nog china grejer till ett billigt pris, förvänta dig inte att dom är i samma klass som bsr / autotech, man får vad man betalar för brukar man säga

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

Forummoderator
10 576 Inlägg
18 september 2009
Lowenhart skrev:
har ett chip från klracing till min tdi 1.9 , kan starkt rekomendera klracing, bra personal och service, dock är det nog china grejer till ett billigt pris, förvänta dig inte att dom är i samma klass som bsr / autotech, man får vad man betalar för brukar man säga

alltså antingen funkar det eller inte,,,

Om man cippar en bil så behöver man ändra olika saker, för S40 exempelvis 4 olika saker. bla bränsle, tänding samt mer luft in.  klarar man av att justera rätt mappar så är de inte svårt, hittar man inte rätt mappar eller inte vet att ena mappen bara används av automatbilarna medans andra är manuell så är man rökt.

antingen har KL chip från en firma som kan sin sak eller inte.  jag har själv inte tittat i chippet så jag vet inte.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

58 Inlägg
19 september 2009
Kör med klracing chip i min 940 och det funkar klockrent

Vem fan behöver T5 när det finns V8?

108 Inlägg
19 september 2009
Trådstartare
LoudPipes skrev:
Kör med klracing chip i min 940 och det funkar klockrent

okey .. hur mycket laddar du med det? vet du vad deras chip tål att ladda ?

Sök