2461
Sök

Ryggradslösa IDIOT!!

Avstängd
153 Inlägg
19 september 2009
agrrrr skrev:
Fick höra detta 20 min efter jag/vi åkte från platsen. Fy fan!! Va fan är det för fel på folk... Man blir så jäkla trött.
Hur som helst så ska GSRha ett stort tack för en annars ganska lyckad natt!!
Kul att vi fick hjälpa till!!

Mvh//Anders MSR Crew

Tusen tack för att ni ville hjälpa till, ni gjorde ett kanon jobb.
Synd bara att det hände så mycket den kvällen/natten..

Mvh Sandra GSR crew

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW

KUNG
441 Inlägg
19 september 2009
Princezz skrev:
Mogel skrev:
Ofan när hände detta?? Det måste ju vart precis efter jag åkt yikes  Såg tre killar på en skoter när jag åkte hem var det dom eller?

Ja det var nog aldeles säkert dom. Som jag skrev i vårat GSR forum har du något signalement på dom??

Jag har svarat på ert forum..

501 Inlägg
19 september 2009
häng ut signalementen på dom överallt kanske fler som känner igen dom då

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

KUNG
441 Inlägg
19 september 2009
DIEZEL_NET skrev:
häng ut signalementen på dom överallt kanske fler som känner igen dom då

Den enda jag kommer ihåg var att dom hade mörka vinter jackor var tre killar som sagt så var dom maskerade, Tänkte dock inte så mycket på de eftersom det var ganska kallt igår.

Tyvärr så såg jag inte mer... sad

12 086 Inlägg
19 september 2009
FLindgren skrev:
knivflicka

haha, det vore en syn smile
En brud hugger ner 2 killar på ett streetrace

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
19 september 2009

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

Saabmuppen
19 september 2009
Viken jävla fredag en kompis råkar ut för en olycka mer vill jag inte säga sedan, får man reda på av en kompis som åker på racet att 3st blivit knivhuggna på racet detta är ju ta mig fan sinnes sjukt. Hur dum i huvudet får man va när man åker till ett race för att förstöra så jävla synd jag hoppas inte GSR får dåligt rykte nu för dom är ju så jävla bra och så väl organiserat. All heder till dom som försökte stoppa dessa idioter från att sno denna vinge men att knivhugga för det sjukt finner inga ord blir så jävla förbannad

501 Inlägg
19 september 2009
Nån som såg färgen på mopederna?

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

KUNG
441 Inlägg
19 september 2009
DIIEZEL skrev:
Nån som såg färgen på mopederna?

Jag tror nog inte det var någon moped utan en 125cc eller nått den såg ganska stor ut. har för mig att den var svart men kan ha väldigt fel såg den ju bara i några sekunder när jag mötte dom.. Blir kanske att åka till hisingen och kolla ikväll?  Dom bor väl troligen i närheten.

Polisen lär ju dock inte göra något dom tycker nog bara synd om ungdomarna som har det så svårt..

Intresseklubben
673 Inlägg
19 september 2009
detta är ju heeelt sjukt.. trodde inte sånt kunde hända på ett race.. ska man behöva beväpna sig för kunna skydda sig numera? :S

/Mvh Andreas

blacken
19 september 2009
För jävlig att det ska vara så, lider med dom som blev nedhuggna av skitstövlarna. Motorklubbarna/motorheadsen får väl ta en titt "backspegeln" för att se hur dylika"problem" löstes förr...neutral

DFFL
9 020 Inlägg
19 september 2009
IMPRAZERN skrev:
detta är ju heeelt sjukt.. trodde inte sånt kunde hända på ett race.. ska man behöva beväpna sig för kunna skydda sig numera? :S

En snabb och enkel fråga, varför skulle sånt inte kunna hända på ett race?
Är streetrace en frizon mot brott?
Nej, just det, hela grejen kretsar runt att begå brott...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Cambrant
19 september 2009
Säkert samma ekipage som bränner sönder hisingen och kastar stenar på brandkåren.

En annan grej som kom på minnet är att vid förra bråket i bergsjön så blev det ju en häftig diskussion om att vi svenskar är så jävla fega och rädda för att ingripa. Hur det nu kom fram kan man ju undra. Men till poängen då. Så här är verkligheten och det är ingen jävla hollywoodfilm. 3 pers kunde ju faktiskt dött över en sleten vinge för 2-3 tusen. Så all heder till er som ingrep. Hoppas ni kryar på er som blev drabbade.

Intresseklubben
673 Inlägg
19 september 2009
FireTraXX skrev:
IMPRAZERN skrev:

En snabb och enkel fråga, varför skulle sånt inte kunna hända på ett race?
Är streetrace en frizon mot brott?
Nej, just det, hela grejen kretsar runt att begå brott...

För det känns som att man drar inte till en stor folkmassa och bråkar och försöker ta saker.. känns lite dumt.. Så därför känns det som att det inte riktigt ska hända sånt på race tillfällen.. men men

/Mvh Andreas

Jlmmy
19 september 2009
Fyfan vad tråkigt att sånt här händer...
Vart är världen på väg?

Blir riktigt förbannad, Skall man inte kunna gå säkert på en bilträff/race?

shit..

705 Inlägg
19 september 2009
Trådstartare
Tycket att det är gaturegler som gäller här, ett öga för ett öga! såg några på moppar/lätta mc köra där innan men tänkte inte på saken. Måste man gå runt med vapen för att vara säker eller? Mycket fittigt. Hoppas dom 4 hjältarna klara sig, För att göra nått isället för att bara gå förbi.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

34 Inlägg
19 september 2009
DIIEZEL skrev:
när racet var i full gång försökte ett gäng snorungar sno en vinge från åskadarnas bil som var parkerad en bit bort  samtidigt såg dom här killarna vad dom höll på med  så dom blev atakerade och knivhuggna alla 3 och en fjärde blev pistolhotad när han försökte ingripa.. Men fy fan säger jag kan det vara värt att knivhugga 3 personer för en fjuttig jävla vinge?

Gärningsmännen ska ha försvunnit från platsen på moped. Urklipp ur GP´s artikel, 

Dags att banlysa mopeder på race´n nu då eller ? eller om inte ha extra koll på dom. Helt sjukt, fattar inte hur man kan gå så lågt USCH. Man blir Förbannad

44 Inlägg
19 september 2009
tråkigt det som hänt var inte där vilket jag delvis är glad för. all heder till dem som ingrep. tyvärr lever vi dock i en värld med galningar som bär knivar och övriga vapen. Fruktansvärt tråkigt!!

men som sagt

All heder till er som ingrep och även ni som tog hand om de sårade!

bara att hoppas att någon får tag på dem!

MVH

Henke

8 Inlägg
19 september 2009
IMPRAZERN skrev:

Tror inte det hjälper om man nu så har en bazooka med sig, knivhugg i ryggen är väl bland det fegaste man kan utföra??

Sök