Fan va fränt! Du kan ju du med, inte bara fabriksstyling
Ne då, lite ideér har man allt finns mkt man vill göra fast det är väl kunskap och ekonomi som begränsar...och mkt snålhet
kommer bli helnice med sänkning
Hoppas på de
Blev fränt!
Yepp, kommer ju fränare i veckan som kommer Hörru, till garaget nu..inte surfa, bygg
Idag blir det nog inte så mkt pill jag hoppats på, tjejen tog körkort för 3 dagar sen så....ja, bilen är inte hemma just nu men ska försöka få dit speglarna då jag är nyfiken på hur det blir. Nu får det bli Idol och slappa
jag tkr dina speglar såg rätt kladdiga ut när du lackade dom:/ iaf adapterplattorna...ta mattsvart ist=) ser bättre ut & lättare att lacka.
Dom blev kladdiga, det stämmer..numera är dom matta och det blev fan så mkt bättre Första försöket med blankt blev kanon men det kom damm på dom så sen sket det sig.
Ser ju ut o bli riktigt nice
Undrar bara en sak, hjulen ser väldigt små ut jämfört me dom som satt på. Hur blir de då me hastighetsmätaren??
Tackar, strl. är den samma förutom bredden och däckprofilen
Hastighetsmätaren..ja tänk om bilen kunde acca så bra som mätaren gör nu, då hade jag piskat mkt bilar den går väl en 10-15km/h för fort nu, men inget jag tänker på.
- Köpt en stripesborttagare på biltema (ska få bort lite lim) - Satt på dom tonade blinkersglasen. - Provkört Subaru Impreza WRX STi Petter Solberg Ed. -06 (kommande bil?) - Fått bilen sänkt lite lätt ifram (De går undan när "Thorsella" håller i kapen )
Imorgon ska jag:
- Köpa glödlampor - Åka till Volvo - Pula lite..
Kommer bild på bilen under morgondagen, nu ska jag sova!
ja, inte är det golf front som är "the shizel". skulle aldrig befläcka en jetta med golf front. sen inte angeleye, det ser riktig weird ut på alla golfar/jettor.
funderat på coils? går ju köpa riktigt billigt på ett vw forum. går stadigt som fan och du kan höja och sänka den om du köper nya fälgar.
ja, inte är det golf front som är "the shizel". skulle aldrig befläcka en jetta med golf front. sen inte angeleye, det ser riktig weird ut på alla golfar/jettor.
funderat på coils? går ju köpa riktigt billigt på ett vw forum. går stadigt som fan och du kan höja och sänka den om du köper nya fälgar.
Tänker testa iaf men ärligt talat börjar jag gilla Jetta-fronten mer och mer Coils får väl bli senare ist, TA Technix coilsen kostar ju inte många kronor idag så jo, jag har det i åtanke
blir riktigt grymt me fälgarna.- lycka till med resten..
tackar och bockar rudhem
Lovade ju 2 bilder:
Ska ner ibak också..här ser man dom tonade blinkersen, som faktiskt blinkar orange bra
Gillar den ifram, låg men ändå brukbar
Cup-speglarna undrar jag hur sjutton man ska få dit? eller ja speglarna är inget problem men när jag rev ner dörrsidan på bilen idag så undrar hur fan får man bort vajern till originalspeglarna?
du har ju inget att förlora på att den ska bli lägre, det som kommer ta i är ju undre balken, värre på mk1, då är de ju oljetråget som är lägsta punkten
BBS Rs är ju dom ultimata tyskstuksfälgarna, bredare fälgbanor och du har sjukt porriga fälgar! <33
Inte bara för att jag har sånna...älskar dom faktiskt på riktigt
Börjar få fint stuk på jettan nu, sänkningen gjorde grymt mkt, keep it up!
Mvh / Eric
Tackar
Hittar jag ett par halvskabbiga RS så ska ja nog tittare närmare på dom
Snyggt! Skippa cupspeglarna dock tycker jag. Och den måste fortfarande bli lägre...
Nu har jag lagt ner sån energi på dom så nu vill jag testa dom iaf kan ju plocka av originalen och snygga till dom lite, skulle vilja skippa sidobackspeglar helt egentligen, får man det?
Den kommer bli lägre skrev jag, men jag pendlar i bilen och brukar den dagligen så jag måste ju kunna åka i den, blir den lika låg bak som ifram är jag rätt nöjd
du har ju inget att förlora på att den ska bli lägre, det som kommer ta i är ju undre balken, värre på mk1, då är de ju oljetråget som är lägsta punkten
Okaj, största krispunkten är nog fan frontläppen, den är långt ner nu mk1 säger du..låter som med BMW E30s
Snyggt! Skippa cupspeglarna dock tycker jag. Och den måste fortfarande bli lägre...
Nu har jag lagt ner sån energi på dom så nu vill jag testa dom iaf kan ju plocka av originalen och snygga till dom lite, skulle vilja skippa sidobackspeglar helt egentligen, får man det?
Den kommer bli lägre skrev jag, men jag pendlar i bilen och brukar den dagligen så jag måste ju kunna åka i den, blir den lika låg bak som ifram är jag rätt nöjd
Jo, det kan jag förstå. På en 90a så kommer du inte undan utan ytterbackspeglar dessvärre.
Coilovers är det enda raka. Till mk2 är dom ganska billiga på flera ställen, jag gav ungefär 2000:- för mina nya i kartong.
Annars är det inte så mycket mer än en tvätt bilen behöver.
Snyggt! Skippa cupspeglarna dock tycker jag. Och den måste fortfarande bli lägre...
Nu har jag lagt ner sån energi på dom så nu vill jag testa dom iaf kan ju plocka av originalen och snygga till dom lite, skulle vilja skippa sidobackspeglar helt egentligen, får man det?
Den kommer bli lägre skrev jag, men jag pendlar i bilen och brukar den dagligen så jag måste ju kunna åka i den, blir den lika låg bak som ifram är jag rätt nöjd
Jo, det kan jag förstå. På en 90a så kommer du inte undan utan ytterbackspeglar dessvärre.
Coilovers är det enda raka. Till mk2 är dom ganska billiga på flera ställen, jag gav ungefär 2000:- för mina nya i kartong.
Annars är det inte så mycket mer än en tvätt bilen behöver.
De får bli ebay framöver
Antar att du menar min bil som behöver tvättas? den har inte blivit tvättad på 3 veckor nu men idag regnar det men imorrn skulle den nog få sig en ordentligt dusch
Bilar får gärna vara snyggt stylade, ha massor med ljud och flashig lack.
Men finns det inget under huven så är det ju ingen bil utan en flashig multimedia kontainer på hjul...
Såg bilen i fkp nyss grabben. Va å kikade på en caddy pickup, så det lutar åt tyskstuk för min del med Attans schysst stuk du har fått på den måste jag säga.
Den modige svensken knyter näven i fickan och betalar snällt! Varför köper man en högerstyd bil av en modell som finns som vänsterstyrd?
www.draminbil.nu