3775
Sök

Vad ska ja ha för färg på mina fälgar?

165 Inlägg
21 september 2009
Anubis skrev:
Ali Brooz skrev:
Ja färgen finns ju men det blir inte en slät o blank yta som när man sprutlackar. men vf inte sprutlacka dem i svart pearl då? Jag lackar aluprofiler till fönster osv. så det är ju inte samma grej precis

den svarta färgen du photoshoppa va ju ruggigt snygg men om man pulverlackar kommer dom väl bli totalt kolsvarta o väldigt blanka kanske inte blir lika snyggt då eller du som vet tongue

Finns en riktigt fin svart färg, Ral9005 heter den å den blir väldigt blant o fin, slät som vilken annan lack som helst. Finns glitter som också blir riktigt snygga.. Kan kolla vad vi har på lager imon, typ 800olika kulörer/nyanser hehe svårt å hålla alla i huvet..

It seems they wanna finger print me and gimmie some years
They'll only get one finger while I'm shifting gears

1 255 Inlägg
21 september 2009
Trådstartare
Ali Brooz skrev:
Anubis skrev:
Ali Brooz skrev:
Ja färgen finns ju men det blir inte en slät o blank yta som när man sprutlackar. men vf inte sprutlacka dem i svart pearl då? Jag lackar aluprofiler till fönster osv. så det är ju inte samma grej precis

den svarta färgen du photoshoppa va ju ruggigt snygg men om man pulverlackar kommer dom väl bli totalt kolsvarta o väldigt blanka kanske inte blir lika snyggt då eller du som vet tongue

Finns en riktigt fin svart färg, Ral9005 heter den å den blir väldigt blant o fin, slät som vilken annan lack som helst. Finns glitter som också blir riktigt snygga.. Kan kolla vad vi har på lager imon, typ 800olika kulörer/nyanser hehe svårt å hålla alla i huvet..

Ok fast ja är nog mer inne på matt tror ja blir de blank så kommer fälgarna försvinna med däcken då dom blir så mörka

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

121 Inlägg
21 september 2009
svart utan tvekan om du ska välja mellan svart och vit, passar perfekt

1 255 Inlägg
21 september 2009
Trådstartare
bumb skrev:

Just nu lutar de mäst åt mattsvart

145 Inlägg
21 september 2009
ojdå, är det bara jag som tycker vit? smile

1 255 Inlägg
21 september 2009
Trådstartare
Subw000fer--92 skrev:
Tycker du ska lacka fälgarna i samma färg som bilen + kromkant smile

Nä blir för mycket de ska se race ut

1 024 Inlägg
21 september 2009
jag tycker vit fälgkant sen resten av fälgen svart.. prova photoshopa

165 Inlägg
21 september 2009
Anubis skrev:
Ali Brooz skrev:
Anubis skrev:

Ok fast ja är nog mer inne på matt tror ja blir de blank så kommer fälgarna försvinna med däcken då dom blir så mörka

oej min då är de samma färg som gäller, hete Ral9005-30 (30 står för glansen) vanlig färg brukar ligga i 75-85 i glans o 30 är rätt matt..

It seems they wanna finger print me and gimmie some years
They'll only get one finger while I'm shifting gears

17 Inlägg
21 september 2009
jag skulle ha målat de vita smile

puff
21 september 2009
Anubis skrev:
bumb skrev:

Kör själv med mattsvarta, lite roligare när inte många som har det.
Så min röst blir på mattsvarta
Mvh

2 201 Inlägg
21 september 2009
varför byta. det är ju ruskigt snyggt som det är nu  smile

121 Inlägg
21 september 2009
Anubis skrev:
bumb skrev:

Ah men va mattsvart som jag mena, e klockrent

1 255 Inlägg
22 september 2009
Trådstartare
peter_1976 skrev:
varför byta. det är ju ruskigt snyggt som det är nu  smile

Man tröttnar o vill förnya sig så har dom börjar koriderat i kromkanten så dom är i behov av en renovering o lacke blir både roligare och billigare än om ja skulle renovera dom som dom är

Saabifierad
2 031 Inlägg
22 september 2009
Jag tycker att du borde antingen låta dom vara guld eller göra dom vita, om du väljer svart kunde du lika bra sälja fälgarna och slänga på gamla hederliga svarta plåtisar tongue

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

1 255 Inlägg
22 september 2009
Trådstartare
Slash skrev:
Jag tycker att du borde antingen låta dom vara guld eller göra dom vita, om du väljer svart kunde du lika bra sälja fälgarna och slänga på gamla hederliga svarta plåtisar tongue

Haha eller hur här har du en bild på en R34 med samma lack som ja har med mattsvarta fälgar ja tycker de är kanon snyggt.

http://i448.photobucket.com/albums/qq203/evilanubis/midnightpurplemedsvartflg.jpg

hellaflush!
1 266 Inlägg
22 september 2009
mattsvart va ganska snyggt, men blir nästan för mkt svart, så jag röstar på svart med någon rand i väldigt skrikig färg smile

1 255 Inlägg
26 september 2009
Trådstartare
På måndag åker dom in på lack smile

http://i448.photobucket.com/albums/qq203/evilanubis/Bild001-1.jpg

1 255 Inlägg
5 oktober 2009
Trådstartare
Nu är dom blästrade och grundade och som ni ser är kromkanten inte kvar så de är uteslutet roll

http://i448.photobucket.com/albums/qq203/evilanubis/Bild011-1.jpg

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
5 oktober 2009
Själv skulle jag nästan tagit antracit grå fälgar, men utav vitt o svart hade jag nog valt svart,

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

1 255 Inlägg
5 oktober 2009
Trådstartare
Streethawk skrev:
Själv skulle jag nästan tagit antracit grå fälgar, men utav vitt o svart hade jag nog valt svart,

Färgen är dock redan bestämd nu.

Sök