Kostar mer att laga än att lösa in, inte en chans att bolaget betalar för att fixa skadorna.
Bergningsgubben kan berätta hans erfarenheter, det kanske var mörkt när han tittade på bilen och inte såg ordentligt. Dom berättar ju oftast vad man har att förvänta sig utav bolaget, en liten fingervisning åt vilket håll det kommer gå, inlösning eller reparation. Bara att hjulet var böjt, dvs ramen kanske e sned, fästet för länkarmen kanske pajjat, länkarmen kanske e pajj. Bara det kostar multum att fixa på en riktig verkstad, lack över hela bilen, plåtriktning osv.
Bmwn jag hade fick inslagen ruta, en uppriven panel inne i bilen, trasiga kablar under ratten och 1 hål i dörren. En 318i 1995 med 19400 mil på mätarn, blev inlöst trots marknadsvärde ~20 000-30 000 kr.
Din bil har ännu värre skador samt ännu mindre marknadsvärde.
Varför har bilen ett sådant stort affektionsvärde för dig?
Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!