Den enda riktiga erfarenhet JAG har är av Phase Linear (senare Phase Evolution och nu senast uppköpta av MacAudio) Aliante-basar.
Just Aliantebasarna lät ruskigt BRA i små slutna lådor men var inga ljudtrycksmonster. Fyllde ut basen fint hela vägen ner...lagom med tryck (för välljud) och en ruskig kontroll.
ahaa okej. hur mycket effekt? för dom ja sett klarar typ upp till 600w osv osv
Lonefox skrev:
Den enda riktiga erfarenhet JAG har är av Phase Linear (senare Phase Evolution och nu senast uppköpta av MacAudio) Aliante-basar.
Just Aliantebasarna lät ruskigt BRA i små slutna lådor men var inga ljudtrycksmonster. Fyllde ut basen fint hela vägen ner...lagom med tryck (för välljud) och en ruskig kontroll.
okej. e nog inget o satsa på med fötterna på jorden enligt mig. men det skulle va riktigt häftigt . finns det flera modeller av slim basar än dom som redan är nämnda?
Stejfaan skrev:
Leo86 skrev:
tror ni det går att sätta den typen av basar i dörren? eller kräver dom för mycke volym?
visst om du skulle ha monsterdörrar men inga vanliga standard dörrar enligt mig ^^
JL har nån slimbas med vet ja Har inte hört nån av dem än dock.
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
Spelar bra i mindre lådor än t ex U-Dimension RM210SL.
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
tror ni det går att sätta den typen av basar i dörren? eller kräver dom för mycke volym?
skulle nog fan funka om man tar bort mekanismen för att veva ner rutan i en peugot 307 med 2dörrars vore nog nåt (ungefär storlek på dörren tänkte jag på)
haha. vet du. satt just o funderade på det med fast i en golf 2a. har just fått tag i en ja funderar på o köpa., måste juh ha något som möter upp soloXen i så fall. kanske vore nåt?
kalle_kalle skrev:
Leo86 skrev:
skulle nog fan funka om man tar bort mekanismen för att veva ner rutan i en peugot 307 med 2dörrars vore nog nåt
haha. vet du. satt just o funderade på det med fast i en golf 2a. har just fått tag i en ja funderar på o köpa., måste juh ha något som möter upp soloXen i så fall. kanske vore nåt?
kalle_kalle skrev:
Leo86 skrev:
skulle nog fan funka om man tar bort mekanismen för att veva ner rutan i en peugot 307 med 2dörrars vore nog nåt
kalle_kalle skrev:
pröva
haha verför inte? men måste man inte ha ganska krävande installation i dörren då med tanke på att allt lär skaka utav bara helvete?
kalle_kalle skrev:
pröva
man kanske kan montera dom bakochfram? då tar de juh lite plats plus att rutan funkar?
skulle nog fan funka om man tar bort mekanismen för att veva ner rutan i en peugot 307 med 2dörrars vore nog nåt (ungefär storlek på dörren tänkte jag på)
jo hur skönt skulle det vara om nån släppte till i bilen då