Kompisen hade sånt ICkit på sin A4a, det funkar som fan om man byter klämmor, de som följer med verkar vara en storlek för stora ellernåt, svårt att få tätt.
Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.
Hehe gillade løsningen på hur dom hade satt "fast" fronten skarpt Verkar ju som att den kommit i lite mer seriøsa hænder nu, så det ska bli vældigt spænnande o se vart du kommer med bygget
Lycka till!
hehe ja visst var det smart löst av dom;) NOT kul att du säger så känns altid kul:D förhoppningsvis ska det komma en bit;) tack:D
Man tackar linus å skysst du hjälper mgi hela tiden.
träpanel känns inte så racing;)
hm en 1,8 är inte så mkt racing heller haha nemen finns vissa trälister som ser jävligt fina ut och en del trälister ser ut som skit ! kanske skulle bli lite överdrivet o slipa ner trälisterna o lacka dom samma kulör som bilen tror jag.. men är ju alltid ett tips:P
Hehe gillade løsningen på hur dom hade satt "fast" fronten skarpt Verkar ju som att den kommit i lite mer seriøsa hænder nu, så det ska bli vældigt spænnande o se vart du kommer med bygget
Lycka till!
hehe ja visst var det smart löst av dom;) NOT kul att du säger så känns altid kul:D förhoppningsvis ska det komma en bit;) tack:D
Man tackar linus å skysst du hjälper mgi hela tiden.
träpanel känns inte så racing;)
hm en 1,8 är inte så mkt racing heller haha nemen finns vissa trälister som ser jävligt fina ut och en del trälister ser ut som skit ! kanske skulle bli lite överdrivet o slipa ner trälisterna o lacka dom samma kulör som bilen tror jag.. men är ju alltid ett tips:P
edit: blir grymt med det där IC kittet
tja 1,8 är ju det alla racing bilar har mja blir nog lite väl gult å känns ja lite jag vet ej känns mer stiligt med colfiber .jag skulle åxå tro påd et ic kittet blir grymt;)
orka bry sig när det handlar om någon vecka hit eller dit. bättre lägga åengarna på bra vinterdäck å få nya andra däck i sommar. kör inte bilen så ofta heller
orka bry sig när det handlar om någon vecka hit eller dit. bättre lägga åengarna på bra vinterdäck å få nya andra däck i sommar. kör inte bilen så ofta heller
Vi bara informerade, och som du säger, helt onödigt att köpa och kränga dit nya sommarsulor nu, bättre me vinterdäck!
Förstår dig absolut..
Men att riskera att drivlinan rasar??
Släng på vinterdäcken nu i så fall?..
så slipper du risken att sabba fördelningslåda alt diff
till mäki å golf.... jag har nu kollat upp det som ni sa å ber om ursäkt visste inte det var så illa att köra så. sory MEN gjorde er stolta å åkte BUMMS till däck versktan å fick tid på mondag å ska få sprillans nya bak däck tack för tippset. hellre nya däck än ras på drivlina
Det du kan tänka på framöver med däcken är att skifta fram och bak varje sommar, så du har dom mest slitna bak, för den sliter mer fram även fast det är en quattro När får du fronten då?