4368
Sök

Vilka har slängt på vintersulorna?

1 482 Inlägg
3 oktober 2009
Montera på mina vinterdäck för 1 vecka sen.
Sommarsulorna va slut och jag ska besikta bilen så jag hade inge större val smile

Dubbfritt såklart.. onödigt med dubb i stockholm smile

BLT Service
Theracords Music Label

Yrkeschaufför
165 Inlägg
3 oktober 2009
Jag sätter nog på dem snart iaf, sommardäcken är helt slut och snart är det besiktning tongue  Dessvärre är det dubb däck (följde med bilen) och det känns ju rätt onödigt i falkenberg, men men tongue

1 853 Inlägg
6 oktober 2009
Vinter racern utrustades med vinter däck: 2009-10-03

nu är det vinter sad

/mvh soyd

353 Inlägg
6 oktober 2009
vinterdäcken monterades i helgen och det behövdes! idag när ajg avr ute med hunden var det isgata tro tempen låg på 0,5 plus nu! snöa uppe på bergen ser jag!

1 327 Inlägg
6 oktober 2009
La om till vinterdäck i helgen då det hade blivit halkigt. -9 grader i natt så det behövs.

Saabifierad
2 031 Inlägg
6 oktober 2009
Har redan 2 vinterdäck fram tongue Men jag kör vidare med sommardäck bak tills snön kommer cool

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
6 oktober 2009
hade slängt på mina vinterdäck idag om det va så att jag fick bort ena fälgen, men e nån knepig lysbullt på den som har bleve rundad så det inte går att dra bort den

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

511 Inlägg
6 oktober 2009
Jag fick lov att montera 4 dubbade vinterdäck för någon dag sedan när jag tog bilen från sollefteå till gävle sad känns riktigt tråkigt, men ångrar mig inte, det snöade och var regnsnöblandat bra många mil och minus grader, smile men gick grymt bra med 4hjulsdriften, var riktigt roligt när man tog kurvorna med lite fart tongue haha

Projekt, BMW 328 e46 Schmiedmann Black Edition
Projekt Fort Sierra med 9000TurboX

Allmänt envis
12 512 Inlägg
6 oktober 2009
Inte än på ett bra tag tongue

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

21 761 Inlägg
6 oktober 2009
Bytte nu i kväll, de har ju lovat snö i morgon. Vi får väl se hur mycket det kommer, kanske 3 meter eller så. wink

471 Inlägg
6 oktober 2009
jag kastade på idag big_smile

Skiiit du nedde ! ;)

767 Inlägg
6 oktober 2009
Har inte ens bytt till vinterbilen än så det dröjer någon vecka till:)

336 Inlägg
6 oktober 2009
Kastade på mina i helgen.

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

huh?
10 427 Inlägg
6 oktober 2009
Jag bytte idag cool

Det är ju snö i norra Dalarna iallafall.. ... .. tongue

2007 fick jag på vinterdäcken dagen innan det
kom ett par decimeter snö i början av oktober..

1 122 Inlägg
6 oktober 2009
Idag tryckte ja dit dom både på morsans å audin!

gasa nu foer faen!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
6 oktober 2009
Inga vinterhjul ännu, men börjar bli dags för det så man hinner köra in dubbarna innan snön kommer.
Lovades mkt snö till inatt, men det är helt klart på himlen så jag tror inte det kommer snö här, men säkert i inlandet. 5-6 minusgrader är det just nu.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

1 723 Inlägg
6 oktober 2009
De åkte på idag. Kompisen gjorde jobbet och jag assisterade. Sweet deal. smile

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
7 oktober 2009
Måste köpa däcken först. hmm

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
7 oktober 2009
Ska nog på med dom när som helst nu. Börjar bli lite för kallt om nätterna. Man vet aldrig om man är tvungen att rycka ut på nåt... Kör dubbfritt så det går ju mjukt och fint iaf.  smile

Sen måste jag besikta snart också, fick punka höger bak på nya däcken, och jag vet inte om det som jag fick istället är lagligt. hmm Gick inte att laga nydäcket. :'(

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

I got Dubs!
2 423 Inlägg
7 oktober 2009
det e väl lika bra o slänga på friktionsdäcken snart.
typ slicks på sommarfälgarna=)

Sök