jaha som en del vet här ute så har jag en Stagea som jag har plockat en hel del med,
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=46980nog för att jag gick ut med att den är såld men så är icke fallet längre. köpte tillbaka den.
som den är nu så är endast drivlinan klar och sen lite små saker som front o så.
men i fredags hörde ett företag av sig och hade en förfrågan om jag ville byta den mot en 01:a skyline r34 vspec. bilen står i japan men om byte är intressant så skeppas den upp och reggas o allt. dock tar det tid.
har sett bilen på bild och film och verkar gå rätt bra och ser fin ut, z-tune bodykit mm.
enligt uppgifter ska det vara 534bhp. (min har 551bhp)
jag har ju kört min sen motorn vart klar men det är ju en helt annan modell. jag har en v6a och en skyline har en rak 6a, min går bra men vet inte hur den andra motorn går och hur den reagerar. har ju aldrig ens kört en skyline.
någon här ute som kanske har kört båda? vet att min modell är ovanlig men kan ju alltid hoppas
men vad tycker ni folk? är det värt att byta en bil som inte kommer rulla på vägarna på länge mot en som är klar?
(jag kanske är i garaget 3 timmar / vecka då jag har annat att prioritera i livet)
jag sitter i funderingar men vet inte hur jag ska göra. har 1 vecka på mig att bestämma mig.
Mvh
Björn