kan man bli mer seg på att skriva här :p nej men som sakt jag letar garage enteligen kanske fått napp på ett tittade lite på fälgar måste ha några till sommaren vad tycker ni om dessa själv tycker jag dem är snygga o borde passa !.
7500 var ju inte så farligt för borbet t med tanke på att däcken var nästan nya! bara fälgarna kostar väl minst 6000 nya om jag inte har helt fel... iaf då jag letade fälgar så såg jag borbet t här i finland för 650 euro...
7500 var ju inte så farligt för borbet t med tanke på att däcken var nästan nya! bara fälgarna kostar väl minst 6000 nya om jag inte har helt fel... iaf då jag letade fälgar så såg jag borbet t här i finland för 650 euro...
kanske det :p men de svider då man inte är något jobb "student" :p
Då får man väl börja skriva lite i tråden man har ju inte kunnat göra så mycket eftersom man inte har garage men här är lite bilder när jag tvättade bilen
blank i fin fast inte av torkad ännu :p
skitig? de tyckte jag med
Så de blev o tvätta här med :avfettning och schampo
Noga ska man vara vid första tvättningen efter vinten visst man sak alltid va noga :p
ingen rost här inte
fronten just nu
Ja Själv har man letat som en galning efter en som kan bredda plåtisar Och nu hittade jag en ca 4-5km ifrån ljungby snacka glad jag blev så den 27/3 ska jag hämta 14tums plåtisar och sen lämna iväg dem på breddning
vad mer har hänt jo jag sak beställa från typ-17 snart de har änteligen fått in angeleyesen jag vill ha så nu ska de handlas ca 5 saker där
hoppas ni följer tråden för bilder ska jag ta Nästa som ska fixas är golven det ska rostlagas dessa pluggar i golvet är ett vanligt fenomen på golf III.