Sen när blev det mer vettigt folk på Traktor pulling clubben än garaget? Hittade ett fint ordspråk som stämmer bra på er Volvo raggare, Having a fast VOLVO is like coming out of the closet You might surprise people, but you're still gay
Ta det inte personligt.
Ditt grenrör blir ju kanonfint! Ser inte så svårt ut heller att få ihopa med reservation för kollektorn! Riktigt fint emballerade spridare, eller hur? Hade t.om sparat org påsarna och locken till spridarna
Sen när blev det mer vettigt folk på Traktor pulling clubben än garaget? Hittade ett fint ordspråk som stämmer bra på er Volvo raggare, Having a fast VOLVO is like coming out of the closet You might surprise people, but you're still gay
Ta det inte personligt.
Ditt grenrör blir ju kanonfint! Ser inte så svårt ut heller att få ihopa med reservation för kollektorn! Riktigt fint emballerade spridare, eller hur? Hade t.om sparat org påsarna och locken till spridarna
Jag hade ALDRIG klarat att bygga eget grenrör, hade fått kortslutning i skallen direkt när man ska sitta o hålla på det med jävla pusslandet Skall du inte köra projekttråd på TPC? Lite färre stylingmongos där.
ska det inte stå saab ingenting emot saab men har läst flera gånger på andra ställen där det står saab
Fredag 16 okt- Fredag blev rättså lugnt på min sida.. fast jag bytte till blåa dioder åt farsan (instrument,knappar,ecc) Blev nice
Lördag 17e okt- Grenröret börjar närma sig.Fick lite hjälp av far med grenrör också går mkt fortare Har helsvetsat röret så gott som klart nu. Ska slipa till svetsarna lite mer. Ska ska de på avgasbandage med
Passar mer eller mindre perfekt!, här sitter turbo och wg på plats..
hehe
Har även hunnit skrapa och kladda lite under.
Det var allt för nu, more to come ;D
Senast redigerat av PatrikLundqvist (18 oktober 2009)
Grenröret blev ju susigt snyggt detta Men slipa inte bort all svets så de inte blir plant, för svetsen kan spricka annars ganska lätt ! Men slipa lite bara iaf.
Tack så mycket!! Nejdå, framsidan är ju klart. är lite kvar på baksidan som ska slipas bort. Sen ska avgasbandage på! Så de kommer inte synas hur fula svetsarna än är
18e okt Var duktigt trött idag, så har nästan varit hemma hela dagen. Men kom ner en snabbis till garaget och gjorde en hållare till mina mätare. Blev lite sådär... skyller på att ja var trött haha
väldigt fint! Impad av grenröret. Hur svårt var det på en skala från 1-5?
Mvh
Tackar, hmm altså. fick göra om en kollektor men när du e klar med kollektorn flyter de bara på. Fick göra om 2 rör också. Men bara man pnktar upp så går det ju nästan att bryta dän rören å ordna upp de som inte blev bra
mycket fint projekt. ska själv lyfta ur motorn i min snart och börja lite. Roligt att man inte är ensamm om detta=) kommer följa detta roliga projekt=)
mycket fint projekt. ska själv lyfta ur motorn i min snart och börja lite. Roligt att man inte är ensamm om detta=) kommer följa detta roliga projekt=)
Gött, nejfan de är ju riktigt jävla kul. är bara 20 så ja.. mitt första stora projekt! Hojt ifall du får igång nån projekt tråd med då