Nu är jag på jakt efter lite nya bultar och ett batteri. och om allt går som det ska så blir det sänkning på den. Ska nog försöka smörja upp bakbromsarna innan jag köper nya ok.
Tar gärna emot tips på hur man smörjer upp bromsok då jag själv aldrig att gjort det.. Men kan ju vara kul och testa på det
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
du tar loss oket, plockar isär det, tar ut kolvarna o ser att dom inte är rostiga. Så köper du bromsfett o kladdar in dom med, o så köper du en renoveringssats o plockar ihop dom igen
du tar loss oket, plockar isär det, tar ut kolvarna o ser att dom inte är rostiga. Så köper du bromsfett o kladdar in dom med, o så köper du en renoveringssats o plockar ihop dom igen
Okej låter ju nästan lättare att köpa något som funkar på skroten, för det är inte lätt att hitta grejer till en sån här har jag märkt.
Senast redigerat av SpeedOfLight (18 oktober 2009)
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Okej låter ju nästan lättare att köpa något som funkar på skroten, för det är inte lätt att hitta grejer till en sån här har jag märkt.
Skulle du bott närmare mig skulle du kunna fått en hel Celica från -87 (tror jag att det är). Jag köpte en sådan för att fixa till, sedan kom jag på att jag inte kan skruva.
Skulle du bott närmare mig skulle du kunna fått en hel Celica från -87 (tror jag att det är). Jag köpte en sådan för att fixa till, sedan kom jag på att jag inte kan skruva.
haha okej, men då har du ju något att öva på Jag är väl inget proffs på att meka heller, men man får plocka isär det och titta, sen får man försöka sätta ihop det igen Med lite bonnförnuft och 5-56 så går det mesta
Va ute och åkte en vända idag, batteriet höll Men när det kommer in pengar så blir det volt och vattentempmätare då jag märkte att vattentempen inte ville röra på sej och ett batteri.
Lufta bromsarna så snart som möjligt, så kanske det det blir mer än 0.1 i bromsverkan. Eller kan det bero på något annat?
Yepp, bara att beställa och be någon som är RIKTIGT duktig på att lägga solfilm montera den, för toptint vill du inte lägga fel.. Alla fade's måste ligga i nivå med varandra, annars ser det bara fatalt fel ut..
Yepp, bara att beställa och be någon som är RIKTIGT duktig på att lägga solfilm montera den, för toptint vill du inte lägga fel.. Alla fade's måste ligga i nivå med varandra, annars ser det bara fatalt fel ut..
jo de är klart, det ser inte direkt ut som biltemas 40kr toning