Sådär, nu har jag läst igenom hela tråden och måste återigen säga, KANONBRA JOBB!! Bilen ser grymt bra ut!
Jag kanske är blind men har du inte glömt Myers som motivlack? hehe
Tack ska du ha !
Nä glömde honom inte.... hittade ingen bra bild på honom så då fick han inte vara med... Men nu så här när den e klar så hade jag nog velat byta ut SAW puppet mot Michael Myers Men jaja.. SAW är bra filmer det med... så tog de filmer jag tycker bäst om
Ett tips är ju att besikta med nervevade rutor, en chansning som ibland funkar och ibland inte.
Då är det ett bra mycket bättre tips att köra med utbytesrutor. Borde inte vara så svårt att hitta ett par billiga rutor på skroten.
Hade utbytesrutor... men jag orkade inte skruva dit dom igen... Sen så har jag ingen lust att betala...hmm var det 800kr per ruta ? Om man skulle bli stoppad av konstapeln.
Det tycker jag att du skall fira via att glida upp till Umeå så jag får se den live på vårträffen på lördag
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Tackar... Tyvärr har pickupen stått i garage hela sommarn pga. lekage i växelföraren... Får se om jag hinner göra nått åt den innan hösten & vintern kommer... Angående nästa projekt... menar du den gröna cheva pickisen ? Det kommer nog ta ett tag innan jag börjar riva den hehe.
Galet snyggt gjort Kommer försöka "anställa" dig till 100% för de motivlackerings jobb som ska vara på Cheva Pickisen min när den blir klar samt det är nära till ocklahoma
MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
Galet snyggt gjort Kommer försöka "anställa" dig till 100% för de motivlackerings jobb som ska vara på Cheva Pickisen min när den blir klar samt det är nära till ocklahoma
Jao bara att höra av dig det när det blir aktuellt.