jo du, det var en bra fråga där, visst e vingen fin, men vingen ger bil en race look o utan ser den en stilren bil, så om jag va du så skulle jag skippa vingen o få en fin o slät baklucka, men annars så e bilen grymt fin
vingen på altnativ ett va faktiskt fin med klass för sig själv, men däremot så gillar jag inte den vingen på bild nr två, ser lite för mycket ut, enligt min åsikt
Tjena, tycker du ska ha kvar det du har nu men sänla den tll hälften av storleken för gillar vingen men är lite hög för din bil
Det hade jag funderat på till först, men det skulle bli så mycket skärande, slipande och dylikt, så det skulle bli så mycket arbete innan det skulle gå
Tjena, tycker du ska ha kvar det du har nu men sänla den tll hälften av storleken för gillar vingen men är lite hög för din bil
Det hade jag funderat på till först, men det skulle bli så mycket skärande, slipande och dylikt, så det skulle bli så mycket arbete innan det skulle gå
Lite arbete måste du väll orka för att få en fin bil
Sorry för stavning och licknande har inte använt datorn på länge, så alla tangenter har klistrats ihop eller någe;)
Bort me den bara! De e väl inget rullande bibliotek, å då behöver du ingen bokhylla heller Nämen skämt å sido, så tror ja den skulle se bra mycke stilrenare ut utan den där vingen