själv gillar jag jvc för det har jag haft ett par stycken av och dom har funkat klockrent i åratal. pioneer brukar ha krångliga menyer men det är väl en vanesak det med antar jag.
Tja, som ämne då. Och då pratar vi 2-3000kr klassen. Har själv inte provat så många, eller ja inga alls förutom min jvc jag har nu och nån gammal sony spelare som var häftig när hitler var grabb... Men ska väl börja kika på en ny spelare snart och undrar vad ni tycker, motivering också:D
Pioneer DEH-P40MP är en modell som JAG helt klart tycker är värd sin vikt i silver. kanske inte guld rikgit. men en jävligt bra spelare. bland dom bättre ja haft (har haft en del)
Har haft en Pioneer DEH-P40MP precis som Leo86 nämner. den va superbra, lätt och ställa in och massa andra fina inställningar.. jag köpte min för en 500ing på blocket och sålde sen och saknar den som satan
Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
Ja en 8gigs sticka får man plats med en jädra massa album på.... Jag säger Alpine med jag har visserligen bara ägt alpine 20-30st "fd återförsäljare" men jag har aldrig blivit besviken och varför byta ut nått som funkar...?
Ja en 8gigs sticka får man plats med en jädra massa album på.... Jag säger Alpine med jag har visserligen bara ägt alpine 20-30st "fd återförsäljare" men jag har aldrig blivit besviken och varför byta ut nått som funkar...?