nu hoppas ja att vi får lyfta ner motorn snart igen, för det hjälper jag dej gärna med OM du fixar en kompressor
Hoppas jag med.. men känns som de är ett tag kvar tyvär:/ ska fixa alla framvagns delar, bussningar och bromsarna först hade ja tänkt, så man får upp han på hjulen igen
nu hoppas ja att vi får lyfta ner motorn snart igen, för det hjälper jag dej gärna med OM du fixar en kompressor
Hoppas jag med.. men känns som de är ett tag kvar tyvär:/ ska fixa alla framvagns delar, bussningar och bromsarna först hade ja tänkt, så man får upp han på hjulen igen
Länge sen de va nån uppdate här nu... Har inte hänt så mycket mer heller, men nu har ja börjart att plocka ner alla detaljer och grejer som ska göras iordning och lackeras, sen läre ja få pengar och köpa alla nya bussningar innan de blir lack också, men motor rummet ska jag ge mig på nu också och för hopppningsvis lacka till helgen
De har inte hänt mycket här asså, men ja har fått lite nya krafter nu gör det som går göra nu utan att de kostar en massa pengar, tanken nu är att den ska bli klar till nästa sommar! så de är målet iaf verka inte funka att ladda upp bilder just nu, får bli imorn istället de då
De har inte hänt mycket här asså, men ja har fått lite nya krafter nu gör det som går göra nu utan att de kostar en massa pengar, tanken nu är att den ska bli klar till nästa sommar! så de är målet iaf verka inte funka att ladda upp bilder just nu, får bli imorn istället de då
lägg upp bilderna i galleriet sen klistrar du in bbc koden här! så funkar det prima
Funkar inge bra för mig med bilderna... går varken ladda upp här eller på mitt galleri, kan va mitt mobila internet som inte hänger med riktigt också, ska testa hemma hos farsan nån dag