MrEricsson skrev:
Sickan_ skrev:
MrEricsson skrev:
så dåliga kan de inte va kan omöjligt va sämmre än märket Lava som sitter i bilen nu
Ne det har jag inte en aning om.. känner ej till det märket.. men den jag hade bara krabbade och hela tiden.. Och jag har inte hört om någon annan som har haft det märket.. Kan juh varit ett dåligt ex jag fick tag på med..
Köpte min på itsajten och misstänker att du med gjort det?
Jag fick iaf skicka in den till dom och fick tebax den och den va likadan och jag fick ingenting på garantin..
Och problemen jag hade va att den stängde av sig hela tiden, knappar hängde sig och den kunde inte läsa skivor...
nope beställde från mds.
helt 100% på att allt va rätt kopplat? .
va de dvd du hade så förstår jag att vissa dvd har problem med vissa skivor beror helt på hur de är brännda därför de finns + och - skivor och man ska ju välja sådana brännaren klarar och som spelaren ska spela upp ..
Kan ändå inte va sämmre än LAVA hur man än gör de måste va de sämsta skit jag någosin sett vet inte äns 1 enda ställe som säljer lava heller säger ju oxå en sak..
Ja allt va helt rätt kopplat.. kollade ändå med ett ställe som håller på med sånt för att ja skulel vara säker för det va det första rådet jag fick från dom på itsajten..
Och nej det va ingen dvd jag hade det va en vanlig cd med mp3, usb och minneskort.
Men vi får hoppas att din fungerar redigt iaf. du kan väl skriva sen när du haft den ett tag om hur du tycker den fungerar..
Den verkade juh jävligt najs iaf
Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar!