2731
Sök

Ericssons Volvo 850 GLT Projekt Avslutat. 31/7-10

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
1 mars 2010
Trådstartare
#321
Dennis_999 skrev:
Stiligt big_smile
tackar tackar en helt klart förbättring smile


1 585 Inlägg
1 mars 2010
#322
Blev ju riktigt snyggt:)

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
1 mars 2010
Trådstartare
#323
Jolle87 skrev:
Blev ju riktigt snyggt:)
tackar helt klart bättre än innan big_smile


Försöker iaf
12 817 Inlägg
DriftKing??
13 Inlägg
1 mars 2010
#325
fräsht

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
1 mars 2010
Trådstartare
#326
te_wik skrev:
Blev kanon smile



Mvh Tommy
tackar

D-K skrev:
fräsht
tackar

jonnielahti skrev:
snyggt!
tackar


Elektriker/Montör
534 Inlägg
1 mars 2010
#327
Det såg ju riktigt bra ut, med ett undantag.. Man skall ju inte orange:a lampor i vitt glas.. Ser ju så tråkigt ut. Hade varit MYCKET snyggare med vita lampor( som blinkar oranget).. Men helt klart en förbättring.. smile

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
1 mars 2010
Trådstartare
#328
Robbin_V90 skrev:
Det såg ju riktigt bra ut, med ett undantag.. Man skall ju inte orange:a lampor i vitt glas.. Ser ju så tråkigt ut. Hade varit MYCKET snyggare med vita lampor( som blinkar oranget).. Men helt klart en förbättring.. smile
tackar. lite svårt annars då dessa socklar är 2 poliga finns bara vitt lr orange och välja på hur man än väljer är nått olaligt väljer man vitt är parkering lagligt blinkers olaliga orange tvärt om
och orange är ju de usa original är ju den looken man ska ha annars är ju meninglöst med usa blinks.

men som sagt bättre än de vita original blinkersna


Elektriker/Montör
534 Inlägg
1 mars 2010
#329
Haha.. Ja visst jävlar.. Så långt tänkte jag inte.. Att lampan är både blink/position.. Haha.. Who´s the goose.. tongue

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
1 mars 2010
Trådstartare
#330
nu har de blivit mörkt och jag va ute och tog lite kort va rätt nyfiken på hur de skulle se ut i mörkret  lite väl oranget tycker ja men de funkar=D

https://www1.garaget.org/gallery/archive/26826/868851_25dlg7.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/26826/868853_2y7fwz.jpg


Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
1 mars 2010
Trådstartare
#331
Hejsan igen nu har min eviga tur slagit in igen. skulle åka handla lite cola typ snöstorm här kommer ut på vägen skit mkt snö bara sprutar och skvätter över allt tänkte inte mer på de sen en mil senare slår man på blinkers åt höger blinkar utav helvete så där som när kretsen inte är hel kommer fram till ica ser höger blinkers har blivit bort sliten och rammlat av nånstans efter vägen hittar den inte heller sad

va snyggt de få timmarna de fick sitta. 
så i morrn blire åka till skroten köpa en ny fjäder som håller fast blinkersna så man kan sätta dit original ..
köper nya usa bilnkers ivår sen när den är piss snön är borta så man slipper slösa på mer pengar på saker som inte kan stå emot snö...

men men min eviga tur som vanligt ...

tjo så länge


Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
2 mars 2010
Trådstartare
#332
bortsätt från att usa blinkersen försvan så fick jag ävn bromsbeläggen jag beställde så här kommer bilderna på dom vette fan när man ska byta dom bara ine kul och skruva i snö

https://www1.garaget.org/gallery/archive/26826/869263_7z0ldt.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/26826/869264_vd6ead.jpg


2 638 Inlägg
2 mars 2010
#333
Blev riktigt fräsht med usa-blinkers på smile Synd att den ramlade av bara...

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
3 mars 2010
Trådstartare
#334
-Akerfeldt- skrev:
Blev riktigt fräsht med usa-blinkers på smile Synd att den ramlade av bara...
tackar blir nog bättre när man köper uppsättning nr 2 i vår sen då de inte kan komma nån snö som trycker lös fjädern..


Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
3 mars 2010
Trådstartare
#335
nu har jag varit i farten igen lessna på gammla stereon så beställde en ny som värkar rätt hyfsad

http://www.mds.se/file/product/1014_big.jpg

Typ:  Multimediaspelare CD/DVD
Maxeffekt:  4x50Watt
Knappbelysning:  Blå
Fjärrkontroll:  Ja, ingår
Rattfjärrskontroll:  Nej
Löstagbar front:  Ja
Bluetooth:  Ja

AUX-ingång:  Ja, 1st
USB-ingång:  Ja, 1st
SD-kort:  Ja, 1st
RCA/Lågnivåutgång:  Ja, 2st

Delningsfilter:  Nej
Equalizer:  Ja, 4st preset
Ljudformat:  MP3/WMA

Bildskärmsstorlek:  3,5"
Video IN:  Ja, 1st
Video UT:  Ja, 2st
Ingång för backkamera:  Ja
Videoformat:  MPEG1/MPEG2/DivX/SVCD/VCD


vad tror ni om denna?



945 Inlägg
3 mars 2010
#336
Jag hade en stereo av det märket för ett tag sedan och den va bara skit sad  va i typ samma klass som denver eller va dom heter hmm Men vem vet dom kanske blivit bättre med tiden. smile

Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar!
_________________________________________________________________________

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
3 mars 2010
Trådstartare
#337
Sickan_ skrev:
Jag hade en stereo av det märket för ett tag sedan och den va bara skit sad  va i typ samma klass som denver eller va dom heter hmm Men vem vet dom kanske blivit bättre med tiden. smile
så dåliga kan de inte va kan omöjligt va sämmre än märket Lava som sitter i bilen nu


945 Inlägg
3 mars 2010
#338
MrEricsson skrev:
Sickan_ skrev:
Jag hade en stereo av det märket för ett tag sedan och den va bara skit sad  va i typ samma klass som denver eller va dom heter hmm Men vem vet dom kanske blivit bättre med tiden. smile
så dåliga kan de inte va kan omöjligt va sämmre än märket Lava som sitter i bilen nu
Ne det har jag inte en aning om.. känner ej till det märket.. men den jag hade bara krabbade och hela tiden.. Och jag har inte hört om någon annan som har haft det märket.. Kan juh varit ett dåligt ex jag fick tag på med..
Köpte min på itsajten och misstänker att du med gjort det?
Jag fick iaf skicka in den till dom och fick tebax den och den va likadan och jag fick ingenting på garantin.. sad
Och problemen jag hade va att den stängde av sig hela tiden, knappar hängde sig och den kunde inte läsa skivor...

Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar!
_________________________________________________________________________

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
3 mars 2010
Trådstartare
#339
Sickan_ skrev:
MrEricsson skrev:
Sickan_ skrev:
Jag hade en stereo av det märket för ett tag sedan och den va bara skit sad  va i typ samma klass som denver eller va dom heter hmm Men vem vet dom kanske blivit bättre med tiden. smile
så dåliga kan de inte va kan omöjligt va sämmre än märket Lava som sitter i bilen nu
Ne det har jag inte en aning om.. känner ej till det märket.. men den jag hade bara krabbade och hela tiden.. Och jag har inte hört om någon annan som har haft det märket.. Kan juh varit ett dåligt ex jag fick tag på med..
Köpte min på itsajten och misstänker att du med gjort det?
Jag fick iaf skicka in den till dom och fick tebax den och den va likadan och jag fick ingenting på garantin.. sad
Och problemen jag hade va att den stängde av sig hela tiden, knappar hängde sig och den kunde inte läsa skivor...
nope beställde från mds.

helt 100% på att allt va rätt kopplat? .
va de dvd du hade så förstår jag att vissa dvd har problem med vissa skivor beror helt på hur de är brännda därför de finns  + och - skivor och man ska ju välja sådana brännaren klarar och som spelaren ska spela upp ..
Kan ändå inte va sämmre än LAVA hur man än gör de måste va de sämsta skit jag någosin sett vet inte äns 1 enda ställe som säljer lava heller säger ju oxå en sak..


945 Inlägg
3 mars 2010
#340
MrEricsson skrev:
Sickan_ skrev:
MrEricsson skrev:

så dåliga kan de inte va kan omöjligt va sämmre än märket Lava som sitter i bilen nu
Ne det har jag inte en aning om.. känner ej till det märket.. men den jag hade bara krabbade och hela tiden.. Och jag har inte hört om någon annan som har haft det märket.. Kan juh varit ett dåligt ex jag fick tag på med..
Köpte min på itsajten och misstänker att du med gjort det?
Jag fick iaf skicka in den till dom och fick tebax den och den va likadan och jag fick ingenting på garantin.. sad
Och problemen jag hade va att den stängde av sig hela tiden, knappar hängde sig och den kunde inte läsa skivor...
nope beställde från mds.

helt 100% på att allt va rätt kopplat? .
va de dvd du hade så förstår jag att vissa dvd har problem med vissa skivor beror helt på hur de är brännda därför de finns  + och - skivor och man ska ju välja sådana brännaren klarar och som spelaren ska spela upp ..
Kan ändå inte va sämmre än LAVA hur man än gör de måste va de sämsta skit jag någosin sett vet inte äns 1 enda ställe som säljer lava heller säger ju oxå en sak..
Ja allt va helt rätt kopplat.. kollade ändå med ett ställe som håller på med sånt för att ja skulel vara säker för det va det första rådet jag fick från dom på itsajten..
Och nej det va ingen dvd jag hade det va en vanlig cd med mp3, usb och minneskort.

Men vi får hoppas att din fungerar redigt iaf. du kan väl skriva sen när du haft den ett tag om hur du tycker den fungerar.. smile  Den verkade juh jävligt najs iaf smile

Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar!
_________________________________________________________________________


Sök