3047
Sök

Ericssons Volvo 850 GLT Projekt Avslutat. 31/7-10

Forummoderator
26 342 Inlägg
5 juni 2010
Ja vissa hade dragit täcket över sig om man hade gjort nåt dylikt..men..aja.. roll
Kör så där du..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Jag gjorde en liten hest!
2 100 Inlägg
5 juni 2010
Vilken skrot var du på? smile

Imo är det snyggare helt utan emblem smile

Tja!

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
5 juni 2010
Trådstartare
Dennis_999 skrev:

returbilen i v-ås de slängde ut 100 nya bilar där big_smile finns mkt och välja på.

tycker t5 fyller upp rostglansen på sitt vis;) hehe

2 100 Inlägg
5 juni 2010
MrEricsson skrev:
Dennis_999 skrev:

returbilen i v-ås de slängde ut 100 nya bilar där big_smile finns mkt och välja på.

Jaså? big_smile Tittade nu. Var lite flera bilar sen jag kolla på dagen igår. Men jag såg ingen T5:a? big_smile

Tja!

5 650 Inlägg
5 juni 2010
Trådstartare
Dennis_999 skrev:
MrEricsson skrev:
Dennis_999 skrev:

Jaså? big_smile Tittade nu. Var lite flera bilar sen jag kolla på dagen igår. Men jag såg ingen T5:a? big_smile

de har gjutit plattor så de ska få plats med mer skit . och hitils va de 100 bliar som de fläskat ut t5an finns inte med i systemet tror ja då de va en lastbil som hade dumpat av den där dom hade plats sa han i kassan iaf . big_smile

så finns sjukt mkt och välja på nu dock inte överdrivet mkt volvos men finns ju bra många iaf

2 100 Inlägg
5 juni 2010
MrEricsson skrev:
Dennis_999 skrev:
MrEricsson skrev:

de har gjutit plattor så de ska få plats med mer skit . och hitils va de 100 bliar som de fläskat ut t5an finns inte med i systemet tror ja då de va en lastbil som hade dumpat av den där dom hade plats sa han i kassan iaf . big_smile

så finns sjukt mkt och välja på nu dock inte överdrivet mkt volvos men finns ju bra många iaf

Härligt! Får pallra mig dit nån dag då big_smile Var det en vanlig T5 eller en T5-R? Eftersom du nämnde något om Mocca som inte finns i dom vanliga T5:orna? smile

Tja!

5 650 Inlägg
5 juni 2010
Trådstartare
Dennis_999 skrev:
MrEricsson skrev:
Dennis_999 skrev:

Härligt! Får pallra mig dit nån dag då big_smile Var det en vanlig T5 eller en T5-R? Eftersom du nämnde något om Mocca som inte finns i dom vanliga T5:orna? smile

bara en vanlig gammal t5a
såg inge spec märkvärdigt med den . bara att de hade såna där moca grejjer i dörrna dvs lila tygbiten på de vanliga så lär ha kommit från 1 R 1 gång itiden  men dom tog eddie så finns typ inget man vill ha kvar i den bara t5 märket som är mitt nu hehe finns säker nått motormessigt om man vill ha de då den hade motorn kvar men i bilen äre bara vanlig 850 turbo med sönder glasade skinstolar typ då rutan va spräckt .

2 100 Inlägg
5 juni 2010
MrEricsson skrev:
Dennis_999 skrev:
MrEricsson skrev:

bara en vanlig gammal t5a
såg inge spec märkvärdigt med den . bara att de hade såna där moca grejjer i dörrna dvs lila tygbiten på de vanliga så lär ha kommit från 1 R 1 gång itiden  men dom tog eddie så finns typ inget man vill ha kvar i den bara t5 märket som är mitt nu hehe finns säker nått motormessigt om man vill ha de då den hade motorn kvar men i bilen äre bara vanlig 850 turbo med sönder glasade skinstolar typ då rutan va spräckt .

Aha okej. Aja tackar då, får pallra mig dit någon dag och undersöka om man hittar nåt gott smile

Tja!

5 650 Inlägg
5 650 Inlägg
13 juni 2010
Trådstartare
i väntan på bättre tider fick ja för mig och göra en motortvätt lite turtle super avfettning sen högtryckstvätt vips ser nästan ut som ny. om man gämför mot innan

https://www1.garaget.org/gallery/archive/26826/948964_w2nnjg.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/26826/948965_k1yfvx.jpg

va vell allt för nu bättre än inget big_smile

tjo

548 Inlägg
15 juni 2010
Konstigt ställe att sätta emblemet på!? yikes

Du kunde nästan fått mitt gratis annars hahaha wink

Sponsorer: Bakaxeldelar AB www.bakaxel.se

5 650 Inlägg
15 juni 2010
Trådstartare
Drift-is-the-shit skrev:
Konstigt ställe att sätta emblemet på!? yikes

Du kunde nästan fått mitt gratis annars hahaha wink

haha ok. nä men tejpade fast den där plåten va frächast rost delen smular sig bara man rör nått
luckan är ganska genomrutten big_smile

2 100 Inlägg
15 juni 2010
Kom på en liten grej. Du får se till att skaffa fram GLT emblemet. Sedan tar du bort "L". Så blir det GT. Kan nog se rätt fräckt ut! Då T-5 på en GLT känns ganska fel wink

Mvh!

Tja!

5 650 Inlägg
15 juni 2010
Trådstartare
Dennis_999 skrev:
Kom på en liten grej. Du får se till att skaffa fram GLT emblemet. Sedan tar du bort "L". Så blir det GT. Kan nog se rätt fräckt ut! Då T-5 på en GLT känns ganska fel wink

Mvh!

äh ska va emblem fritt . men på en gammal genomrutten baklucka som ska skrotas när jag hittar en fräch i samma färg känns de som de kvittar så länge.

kunde man köra 940 turbo+ dvs 190 hk modellen som va polisbil så va den gjord som en GL med 190 hk motorn och på dom stog de gl fast de va tic så känns verkligen som de spelar roll vad de står;)

Refined
1 770 Inlägg
15 juni 2010
MrEricsson skrev:
Dennis_999 skrev:

Mvh!

äh ska va emblem fritt . men på en gammal genomrutten baklucka som ska skrotas när jag hittar en fräch i samma färg känns de som de kvittar så länge.

kunde man köra 940 turbo+ dvs 190 hk modellen som va polisbil så va den gjord som en GL med 190 hk motorn och på dom stog de gl fast de va tic så känns verkligen som de spelar roll vad de står;)

Men GL på en turbo e ju ballt. Ingen som förväntar sig något va bilen då.
Nu blir det ju för fan precis motvänd effekt!
Alla kommer ju bara skratta åt dig för
1: Antingen att du inte vågar gasa
2: Att du inte kan köra
3: Att din bil har något stort fel

Så ryck bort skiten omedelbart e min åsikt!

........Snacka om falsk marknadsföring!!!

5 650 Inlägg
15 juni 2010
Trådstartare
Zwudda skrev:
MrEricsson skrev:
Dennis_999 skrev:

Mvh!

Men GL på en turbo e ju ballt. Ingen som förväntar sig något va bilen då.
Nu blir det ju för fan precis motvänd effekt!
Alla kommer ju bara skratta åt dig för
1: Antingen att du inte vågar gasa
2: Att du inte kan köra
3: Att din bil har något stort fel

Så ryck bort skiten omedelbart e min åsikt!

........Snacka om falsk marknadsföring!!!

eller så blir dom skit stolta att de tror de tar en t5.
lika falskt med snik modellerna fast de är turbo med ju .

945 Inlägg
15 juni 2010
Jag gillar inte heller emblemet ser jävligt fel ut mad 

Och jag tycker du ska ta och köpa dej en 940 turbo igen för så fort man säger nått så kommer du och drar upp något och jämför med 940:n du hade?? yikes  ( Inte varje gång men ofta wink )

Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar!

5 650 Inlägg
15 juni 2010
Trådstartare
Sickan_ skrev:
Jag gillar inte heller emblemet ser jävligt fel ut mad 

Och jag tycker du ska ta och köpa dej en 940 turbo igen för så fort man säger nått så kommer du och drar upp något och jämför med 940:n du hade?? yikes  ( Inte varje gång men ofta wink )

ju fler som hatar de ju längre stannar de hoppas typ 2-3 till ogillar de så ska jag ersätta dubbelhäftande tejpen med LP400 "lim för dom som inte vet de"wink

folk klarar ju att de är fel den bilen va helt fel med men inga klagade på de då same shit annan skit volvo big_smile

klar man ska gämföra dom desutom Då de är samma årsmodell med.
och att turbo+ va de värsta hos 900 serien man kunde ha då
och glt va de värsta man kunde ha från 800 serien så
Senast redigerat av MrEricsson (15 juni 2010)

945 Inlägg
16 juni 2010
Jo det kanske. Men å andra sidan är detta en projekttråd och inte en jämförelsetråd mellan din nuvarande bil och dina gamla bilar!

Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar!

snickare
612 Inlägg
16 juni 2010
edit 900 serien fanns med +, ++ och +++..

Demokrati betyder helt enkelt att folk klubbar ner folk för folkets skull

Sök