2457
Sök

Hjälp (föräldraproblem)

420 Inlägg
12 maj 2006
Trådstartare
Hallå.. jag e en kille på 17 år och jag måste skaffa en bil.. är grymt intressrad av bilar och allt runt om det.. men jag har ett stort problem.. mina föräldrar.. dom tillåter mig inte att ha en bil att mecka i vårt garage.. först sa dom att garaget va för litet.. men de har jag övertallt dom nu att det inte e.. men nu helt plötligt säger dom inte ens varför jag inte får.. någon som har något tips på hur man kan övertala dom? någon som kan har/hade samma problem?

Tacksam för alla svar...

654 Inlägg
12 maj 2006
den som hade föräldrar med garage... *dröm*

420 Inlägg
12 maj 2006
Trådstartare
danhild skrev:
den som hade föräldrar med garage... *dröm*

Jo men asså de e inget jättegarage.. de e typ på 18 kvadrat tror ja..

180 Inlägg
12 maj 2006
säg att det e bätre att du e i garaget och meckar med bilen en att du röjer på stan och hamnar i massa problem...... detta måste funnka

Nknn
12 maj 2006
damirshark skrev:
säg att det e bätre att du e i garaget och meckar med bilen en att du röjer på stan och hamnar i massa problem...... detta måste funnka

aa, annars får du väll ställa bilen utanför garageporten o mecka, Blir lite längre till verktygen bara smile

420 Inlägg
12 maj 2006
Trådstartare
N0kan skrev:
damirshark skrev:

aa, annars får du väll ställa bilen utanför garageporten o mecka, Blir lite längre till verktygen bara smile

haha ja.. men de får jag inte de heller wink du vet mina föräldrar e lite cp tongue för då tycker dom det ser för jävligt ut om jag står där ute och mekar...

BMW Power
2 362 Inlägg
12 maj 2006
dom måste kunna förklara varför du inte får det? det är ett typiskt sätt för föräldrarna att verkligen försöka oss att inte få göra något som vi vill tongue

BMW, bogsering med wire :/

420 Inlägg
12 maj 2006
Trådstartare
FugitivE skrev:
dom måste kunna förklara varför du inte får det? det är ett typiskt sätt för föräldrarna att verkligen försöka oss att inte få göra något som vi vill tongue

Ja.. och de e det som stör en.. frågar man så säger dom bara ne hela tiden... och de stör som fan asså tongue

BMW Power
2 362 Inlägg
12 maj 2006
haha det är därför dom inte kan säga varför du inte får tongue så egentligen har du redan vunnit, men men, från föräldrarnas sida så vinner dom alltid även om du har knäckt dom tongue för dom kan egentligen inte säga varför du inte får tongue

420 Inlägg
12 maj 2006
Trådstartare
FugitivE skrev:
haha det är därför dom inte kan säga varför du inte får tongue så egentligen har du redan vunnit, men men, från föräldrarnas sida så vinner dom alltid även om du har knäckt dom tongue för dom kan egentligen inte säga varför du inte får tongue

Ja precis.. du har helt rätt tongue men de kanske hjälper om jag skaffar bil tongue då tillåter dom kanske.. Någon som har en Honda CRX -89 till salu? big_smile

BMW Power
2 362 Inlägg
12 maj 2006
hehe, man kan säga att man har varit i "bråk" med mina föräldrar med wink så mja hehe tongue
lycka till med letandet efter första bilen! själv är jag helnöjd med min första som jag fortfarande har smile

Mvh Kevin

420 Inlägg
12 maj 2006
Trådstartare
FugitivE skrev:
hehe, man kan säga att man har varit i "bråk" med mina föräldrar med wink så mja hehe tongue
lycka till med letandet efter första bilen! själv är jag helnöjd med min första som jag fortfarande har smile

Mvh Kevin

Haha ja tackar.. men jag har kommit en bit på vägen ändå big_smile jag har hittat en bil som jag vill ha.. nu ska jag bara hitta en i närheten som e rätt billig.. rätt svårt tongue för e de någon som e billig så bor dom så jävla långt bort tongue hehe.. ja jag såg din bil.. den va fin.. du verkar va nöjd med den me? big_smile den sista bilden va läcker tongue hehe.. vem e de? tongue

BMW Power
2 362 Inlägg
12 maj 2006
haha nu börjar vi komma offtopic men men tongue
hehe sant det där, dom billiga brukar ligga åt helvete tongue
tackar! är supernöjd med bilen! smile
haha vet inte riktigt vem det är, hon är inklippt wink
fråga "dasonyistozon" här på garaget.org vart hon kommer ifrån wink

420 Inlägg
12 maj 2006
Trådstartare
FugitivE skrev:
haha nu börjar vi komma offtopic men men tongue
hehe sant det där, dom billiga brukar ligga åt helvete tongue
tackar! är supernöjd med bilen! smile
haha vet inte riktigt vem det är, hon är inklippt wink
fråga "dasonyistozon" här på garaget.org vart hon kommer ifrån wink

jaha okej big_smile ja trodde de va typ din tjej eller syrra eller nått tongue hehe jaja.. tack för dina tips big_smile är helnöjd..

420 Inlägg
12 maj 2006
Trådstartare
Någon mer som har fler tips? de måste jue va mer än ja som har de problemet big_smile

BMW Power
2 362 Inlägg
12 maj 2006
hehe lugnt, allt för att hjälpa till! smile
jadu, om hon skulle vara en flickvän så hade man allt lyckats med livet big_smile haha.
Skulle ha svårt att hålla händerna borta om det tillomed skulle vara en syrra? yikes haha big_smile
nää nu får jag ta och lugna mer mig wink

420 Inlägg
12 maj 2006
Trådstartare
FugitivE skrev:
hehe lugnt, allt för att hjälpa till! smile
jadu, om hon skulle vara en flickvän så hade man allt lyckats med livet big_smile haha.
Skulle ha svårt att hålla händerna borta om det tillomed skulle vara en syrra? yikes haha big_smile
nää nu får jag ta och lugna mer mig wink

Haha ja tongue hehe

460 Inlägg
13 maj 2006
FugitivE skrev:

Eller så har man blivit less på att svara på samma fråga hela tiden..

1 277 Inlägg
13 maj 2006
"Skit" i vad dom säger!
Gör vad DU vill, det är så vi blir egna individer!
Eller vill du att mamma ska tvätta dina kalsonger när du är 40?

Vänta tills du är 18!

747 Inlägg
13 maj 2006
Gör som jag gjorde när jag ville ha något utköpt på systemet... Jag hotade med att jag skulle gå te Kineserna som säljer smuggelsprit o köpa istället... Hotar att du gå ut och super istället med massa smuggelsprit och slåss istället än att meka med en bil som gör en till en man!!!

Älgahäng Räjsing Club

Sök