jo de där med föräldrar kan vara som en finne i röven. mina föräldrar är lite si sådär. beror på vad jag vill köpa. som nu t.ex, jag vill köpa en saab 9000 T16. men dom bara klagar över att den går för fort och dricker för mycke o bla bla bla. visst, de stämmer men jag vill ändå ha en pga turbo!
har en liten sleten nissan micra 1.2. tror dom verkligen att jag ska köra den 1 år?! herregud, inte en chans! kan köra den till och från jobbet nu i sommar och sen kanske ner i sjön men fan inte mer. och sen förut när jag hade sunnyn, köpte ljuddämpare, ljud, v-knopp osv osv osv. de enda dom sa innan jag fått på grejjorna var: fan vilket slöseri med pengarna, eller, du är verkligen rik du!. men sen när man fått på allt så var det: men va bra de blev! vart ju mycket finar än förut nu! förutom ljuddämparen då
den klagade dom på som fan, inte utseendet utan ljudet
gick inte prata inne i bilen och den åkte vi med från skövde till göteborg
de va kul för dom bara klaga hela tiden
hahaha. angående garage så har vi inget som man kan meka i. får man åka till farsans jobb ist. han klagar inte på sånt jag köper förutom bilköp. de enda han säger är att han inte fattar hur jag kan köpa så dyra grejjer när jag inte har några pengar
sen finns de ju andra som klagar oxå. en kille på farsans jobb t.ex... som när jag satte på ljuddämparen o slängde i durkplåten osv osv osv. så va han hur sarkastisk som helst o sa: fan, sånt där kan man ju inte leva utan, de e ju bara ett MÅSTE! själv så hade jag såååå mycket tum på mitt avgassystem, o bla o bla o bla. alltså, bara en massa skitsnack... men efteråt så va han överaskad över resultatet och att jag överhuvudtaget hade fått på allt
tji fick dom! nu så lyssnar jag inte på dom utan gör som jag själv vill. dom kan sitta o klaga men de skiter jag. så du skulle kanske göra dessama? eller pröva att göra smågrejjer i början och avancera mer och mer