Halloj! Jo tänkte köpa neon under-car-kit till 855:an i helgen. Kan ni som har neon på era bilar bara svara i denna tråd så jag kunde få lite förslag på vilken färg man skall skaffa i? (7 färgers LED o uppåt är för dyrt för mig ) Vore Snällt //MVH Ralle
Varför ska man ha en rullande julgran?? Är inte emot styling, men varför massa blinkande ufo-ljus runt bilen. Så pinsamt ni kommer att tycka det är om några år då trenden är över! Titta bara tillbaka till 80-talet vad de gjorde med bilarna på den tiden!
Man ska inte kunna se själva lysrören dom ska vara gömda så att man inte ser var ljuset kommer från. I finland är polisen emot all slags Neon ljus. jag har hört att dom inte får blinka eller lysa blått!
De finns så mycket rykten om neon om man får ha det/hur man får ha det/ färger m,m...så jag blir inte klok på nåt ut av de....Så jag kör mitt eget race!
mrcelica så sant så. Allt på utställningar exempelvis elmia när de står i utställningsskick så kan de se fint ut med ljus under. Men man får gåshud så pinsammt är det när man ser nån ful bil på gatan som har det
Det står i början av trådet att han skall ha neon ljusen till sin 855:a
"Ztyler_740"
Perssonligen tycker jag att svart bil skall ha blå eller lila neon under bilen. Men OM jag var du hade jag väntat och sparat ihop lite mer hundralappar och köpt mig LED ljus till bilen. Blir du trött på en färg under bilen kan du ändra det till ett annat, dessutom kan du ha det stadigt lysande i den färgen du vill. Det behöver inte bli nått blinkande fyrverkeri under bilen om du inte vill det. Som sagt det var min personliga åsikt
Det står i början av trådet att han skall ha neon ljusen till sin 855:a
"Ztyler_740"
Perssonligen tycker jag att svart bil skall ha blå eller lila neon under bilen. Men OM jag var du hade jag väntat och sparat ihop lite mer hundralappar och köpt mig LED ljus till bilen. Blir du trött på en färg under bilen kan du ändra det till ett annat, dessutom kan du ha det stadigt lysande i den färgen du vill. Det behöver inte bli nått blinkande fyrverkeri under bilen om du inte vill det. Som sagt det var min personliga åsikt
Lycka till med ditt neon val.....
Du va en goa bonnpojke du "bjohari" med seriöst svar! Jo den e ju svart, så de onödigt o ha i bilens färg Blått tänker jag inte ha!! De ser olagligast ut av alla färger. Lila har jag funderat på men säljer LIGHTZ de i 4 rör SATS? (Under car kit) Gult kanske skulle passa? Nån som vet va dom sålde i för färger i höstas på Strret Cars Fest i Älvsjö?