Ja de ska vara så. när du ger belastning så tätar den... och när du växlar släpper belastningen vill säga så släpper den ut över trycket som är kvar... På tomgång inge belastning.. enkelt förklarat
Ja de ska vara så. när du ger belastning så tätar den... och när du växlar släpper belastningen vill säga så släpper den ut över trycket som är kvar... På tomgång inge belastning.. enkelt förklarat
Jag satte för dumpen nyss och testade bilen och då gick han mycket bättre, han laddade upp mycket snabbare:S
Hehe du har mycket skumma problem/funderingar om din bil... men visst helt klart ska man fråga andra för att få tips och råd...
När du nu satte för dumpen som du säger, hur mycket skillnad gjorde det? kan inte tänka mig att de var nån jätte större skillnad...
Har du orginal dump? lr en med ställbart tryck? De kan ju vara så att du faktiskt har den för klent ställd.. men att "sätta" för dumpen är inte att rekommendera då du i längden skadar ditt agg...
Hehe du har mycket skumma problem/funderingar om din bil... men visst helt klart ska man fråga andra för att få tips och råd...
När du nu satte för dumpen som du säger, hur mycket skillnad gjorde det? kan inte tänka mig att de var nån jätte större skillnad...
Har du orginal dump? lr en med ställbart tryck? De kan ju vara så att du faktiskt har den för klent ställd.. men att "sätta" för dumpen är inte att rekommendera då du i längden skadar ditt agg...
Det är originaldump, skillnaden är nästan som när man har chippat bilen:P får väll bli en öppen dump istället