Siarnaq skrev:
groze skrev:
Är det inte bättre att vara tyst om man inte vet vad man pratar om, istället för att öppna munnen och bevisa det?
...Audin du länkade till är dessutom inte någon raket heller.
Nu är killen intresserad av BMW. Kom med bra BMW-förslag istället.
När man inte vet vad man pratar om?
Om du nu är så BMW frälst, så kan du ju blandannat gå och ha sex med din läderinredning och glappa stag.
Om du nu inte är certifierat blind på köpet, så kan du ju se att jag äger en 525i E34. Utan överdrivning så är det den sämsta bil jag har ägt. IN MY OPINION, ska jag översätta detta eller har du nog med vett att förstå vad det innebär?
Den enda BMW jag kan tvinga mig till att äga är nog en M5, cirka 00-01.
Sen så stog det dessutom detta..
Letar efter en lämplig första bil i prisklassen 20-50 000. Men inte kul om man åker på ett storrep. vid ett litet dyrare köp som förstabil. Är studerande så, jag tror inte jag skulle klara av att lägga ut 20 000 på rep om jag köper en bil för 50k.
Läs om tills det sjunker in.
Hoppa för fan inte på någon bara för att du TYCKER att du har rätt. Då det gäller åsikter och uppfattning, så finns det inget rätt eller fel.
Det är inget jag TYCKER. Jag VET att du hade fel i vissa av dina påståenden. Bland annat behöver man inte lägga ut 15 lök för att få ett avgassystem bara för att det är en BMW. Jag tycker inte jag hoppade på dig, jag ansåg bara att din kommentar var felaktig och skriven utan relevant innehåll. Tråden heter ju faktiskt Köpråd BMW. Då kan man ju ge tips på BMW istället för Audi?
Jag tyckte dessutom att det var lite komiskt att du tycker bmw är slöa och i samma inlägg länkar till en riktigt slö A6.
Alla bilmärken har slöa modeller. Även BMW.
Japp, jag älskar att smeka min läderklädsel, men några glappa stag har varken jag eller mina bilar.
Speciellt BMW frälst är jag inte, däremot har jag efter att ha ägt och testat MÅNGA märken och modeller fastnat för BMW. För MIN del finns det INGEN bil som kan konkurrera med de kvaliteer som JAG prioriterar hos en bil. Dvs körglädje, komfort, låga driftskostnader, snygg, bakhjulsdriven, grym väghållning, mycket utrustning osv.
Men som tur är har vi ju olika rövar allihop, och dom är ju dessutom delade.
Nu ska jag ta och gå ut till garaget och smeka lite extra på min klädsel bara för att den är så fiiin.
Puss på dig!
Men för att inte tråden ska spåra ur helt...
En 323i eller 523i är nog det mest prisvärda valet på bil. Snål, hyffsat snabb och stabil motor och drivlina.
Dessa går dessutom att hitta i riktigt fint skick!
MVh Johan.