igår var jag ute i garaget och skulle slänga på svarta tyget på innertaket ! men spraylim burken typ exploderade och förstörde halva tyget så då sket jag i det . sen tog jag bort tonings rester från bakrutan gick skit bra med t röd sen slängde jag på ny toning och det blev helt otroligt bra inte en bubbla eller spricka sen har min stereo i bilen dött ? har inte gjort nånting med den. och har 2 full laddade batterin. det finns inte en gnutta liv i den . provade slänga av batt polerna. har provat nollnings knappen på stereon, ingen säkring har gått . alla kablar sitter där dem ska . någon som vet felet ?
Nice!!! var det svårt att få bort bakrutan och innertaket?
haha nej bakrutan är lätt för jag sparkade ut den gamla rutan förut så då böt vi till ett annat lim ! men original sitter dem som in i helvete med nå jävla butyl eller nå skit. och innertaket är inte så svårt enda knepiga är och få bort listen längst fram mot rutan och vid bakrutan utan att dem går sönder annars är det skit lätt
jaha idag ska man ut och ge sig på ett nytt försök att få upp innertaket utan nå incidenter med spray limmet hoppas jag sen ska rutan limmas på plats igen så bilder får ni ikväll
ja idag gick det aningen bättre iaf klär innertak rätar ut tyget med biltemas toning spade börjar se konturer nu inget innertak magiskt . nu är det där innertaket bakifrån hade lite tråkigt så jag provade klä en kudde vit eller svart solskydd ? bakrutan på igen ! plockade bort tak antenn och spackla igen all panel i igen bonus bild på stereo bygget i skuffen en bonus bild på röven notera att blinkers är borta den flög iväg på testrundan
nu börjar det nästan se bra ut eller vad säger ni ?
jaha det hela började med en kortslutning i taklampan när vi rev ur innertaket. självklart gick en säkring så då bytte jag den. men sen så ville inte min stereo funka men jag plockade ur den och provade i min polares bil och där funkade den ??? men ja tänkte inte så mycket mer på det. efter en stund upptäckte jag att instrument belysningen var lite skum att tex helljus lampan lös bara lite svagt och när jag slog på hel ljuset så lös den som den skulle ? sen skulle jag ha igång bilen och då kom det mystiskaste felet när jag vrider bilen på start motorn så går den igång men så fort jag släpper den så sten dör den ?? och medans jag vrider den på startmotorn så hoppar den igång och jag kan gasa och den reagerar skit bra men så fort jag släpper på starten så sten dör den ? :o någon som kan tala om vad det är för fel ???? och jag har soppa och hämskt mycket batteri