jaha en liten update från igår då... lars började slipa stenskott och rost på min huv jag började lacka dörrbågarna . och slipa ner dörren sen gick jag vidare på bakskärmen så vackert closeup på bakskärm plockade bort lister och började slipa bakom monterade vindavvisare en fin bild på fronten ännu en fin bild på nosen fixturerar vindavvisarna med eltape och en bild på slutresultatet
nu har man fått lite motivation igen till bilen . i helgen blir det svart inredning . och börja byta till 940 front som jag fick av matheus tack gubben sen ska jag slipa ner resterande av bilen sen är det bara breddning och lacken som ska på sen
nu har man fått lite motivation igen till bilen . i helgen blir det svart inredning . och börja byta till 940 front som jag fick av matheus tack gubben sen ska jag slipa ner resterande av bilen sen är det bara breddning och lacken som ska på sen
Åååh 940-front mums!! Har planer på det också, får se hur det blir på din blir nog kalas !
Åååh 940-front mums!! Har planer på det också, får se hur det blir på din blir nog kalas !