jo som sagt besiktningen gick käpprätt åt helvete . åkte till garaget typ kl 10 (hade tid 10:50)
började med att bilen inte startade ! soppatorsk stressade in till stan och tankade dunk, sen startade bilen

han homma 800 meter typ sen stendog bilen ! gick och knackade på närmsta hus och frågade om dem hade ett batteri och sälja, men det hade hon inte men hon hade en tv sade hon

. . . sen startkablade hon oss och bilen gick igång igen ?! sen han vi komma 1km till sen stendog bilen . då var klockan 10:50

. . . ringde brorsan och han och en polare kom och startade oss igen sen kom vi hela vägen till bilprovningen gick in och talade om att bilen dog och försökte få ny tid

. . . men det gick dem inte med på ! sen dog bilen igen därutanför

. . sen lackade jag och åkte och köpte nytt batteri sen när vi stoppade i det så upptäckte vi att nått spån som högglanspolerat generatorn inte hade skruvat tillbaka jorden till generatorn

sen åkte vi till granstaden och försökte smöra in en bestid där men dem ville inte heller . så vi sket i det drog till garaget och ställde bilen igen sen började vi förtära alkohol stället

. . . och så vart jag så jävla less nu så vi fick skjuts av (matheus ) till stockholm sen köpte jag ny bil

så nu har ni fått den historien