2521
Sök

Är det många som kör Xbox Live?

200 Inlägg
4 november 2009
Trådstartare
Provade sökfunktionen men hittade inget om detta om det finns får ni gärna hojta till :-D

Tänkte höra hur många det är som lirar live?

Och isåfall vilka spel?

Körde enormt mycket live förut men hade oturen att bli bannad, har nu köpt en ny box som kommer idag samt nya gta expansionen.

Sen är ju Call Of duty Modern Warfare II given att köra live.
Senast redigerat av maccswe (4 november 2009)

892 Inlägg
4 november 2009
Lirar lite NFS:Shift ibland, sen kör jag lite cooperative spel med polare ibland, t ex Halo:Odst eller Gears of War...
Jag har även gått in i BF:Bad Company ibland.

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Svetsare
3 150 Inlägg
4 november 2009
Forza 3 liras friskt på Xbox Live, har även bokat Modern Warfare 2 så om en vecka kommer det liras online också  smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

BMW ///M3
404 Inlägg
4 november 2009
hade sånt där gratis i en månad men de är slut, nån som vet va de kostar ? smile

511 Inlägg
4 november 2009
laaaarsson skrev:
hade sånt där gratis i en månad men de är slut, nån som vet va de kostar ? smile

guld kostar väl typ ca 500-600kr?

?

Svetsare
3 150 Inlägg
4 november 2009
Vet ej, köpte mitt på Tradera för typ 340kr eller nåt. (12 månader guld)

Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."

892 Inlägg
4 november 2009
69:-/mån om jag inte minns helt fel...det är iaf vad jag betalar...

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Svetsare
3 150 Inlägg
4 november 2009
Android skrev:
69:-/mån om jag inte minns helt fel...det är iaf vad jag betalar...

Det blir billigare ifall du köper ett "fast abonnemang".  69 * 12 =~830kr    340 * 1 =~340kr

918 Inlägg
4 november 2009
ZonaX skrev:
Forza 3 liras friskt på Xbox Live, har även bokat Modern Warfare 2 så om en vecka kommer det liras online också  smile

Då måste jag fråga dig om forza 3, har det kommit andra modeller av volvo & saab?

918 Inlägg
4 november 2009
Hmm visst har jag Xbox live och köra gta 4 fast andra spel ska jag nog skaffa senare smile är jädrigt sugen på forza 3.

Svetsare
3 150 Inlägg
4 november 2009
Ante90 skrev:
ZonaX skrev:

Då måste jag fråga dig om forza 3, har det kommit andra modeller av volvo & saab?

Dessa finns:

SAAB - 9-3 Aero, 9-3 Turbo X

Volvo - C30 R-Design, S60 R, #24 At-Speed S60 R (typ WTCC-stuk)

200 Inlägg
6 november 2009
Trådstartare
Ni kan väll skriva era spelarnamn på live här så får vi mötas snart!!

Jag heter maccswe är bara att adda!

Let the games begin!

Svetsare
3 150 Inlägg
6 november 2009
SONAX jl

Lirar Forza 3 och efter tisdag även Modern Warfare 2  smile
Senast redigerat av ZonaX (6 november 2009)

200 Inlägg
10 november 2009
Trådstartare
Nice då möts vi kanske i MWII :-D

Addar i veckan

ZonaX skrev:
SONAX jl

Lirar Forza 3 och efter tisdag även Modern Warfare 2  smile

825 Inlägg
11 november 2009
Skulle gärna gjort det men har tyvärr aldrig fått det att fungera trots 2 olika Xbox 360 och olika internet uppkopplingar , kommer inte förbi Konto kort sidan där man ska skriva in dom 4 sista siffrorna , det står bara Can`t Verify Billing Adress. Är väl jag som inte vet hur man gör för att komma in på live .
Senast redigerat av fontheking5 (11 november 2009)

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

653 Inlägg
18 november 2009
ja spelar skate 2 o forza 3 jävligt mkt smile

heter HumpySkate på live smile

Smoke tires not drugs

Motor Intresserad
136 Inlägg
9 januari 2010
lirar bara forza 3 på xbl  har dock bara forza och pure haha x]

Vill ni Drifta i forza 3 kan ni adda gt: " linkaaN 89 "

Vilken bil går det snabbast att värma upp mat i?
-Nissan Micra

200 Inlägg
28 september 2010
Trådstartare
Tänkte väcka lite liv i tråden för att kolla om det är någon som lirar Test Drive Unlimited fortfarande? Köpte det beggat igår och får förhoppningsvis hem det idag eller imorgon.

Har ju suttit och väntat på TDU 2 ett tag nu och vart så sjukt taggad att jag bestämde mig för att börja lira 1án igen smile

Men som sagt är det någon som lirar det fortfarande eller vart lite taggad nu när 2án är på ingång?

denkz
323 Inlägg
28 september 2010
maccswe skrev:
Tänkte väcka lite liv i tråden för att kolla om det är någon som lirar Test Drive Unlimited fortfarande? Köpte det beggat igår och får förhoppningsvis hem det idag eller imorgon.

Har ju suttit och väntat på TDU 2 ett tag nu och vart så sjukt taggad att jag bestämde mig för att börja lira 1án igen smile

Men som sagt är det någon som lirar det fortfarande eller vart lite taggad nu när 2án är på ingång?

Jag väntar på 2an smile. Spelar just nu bara NHL 11 på Live. Sjukt kul!

Hemlös
321 Inlägg
29 september 2010
Lirat Read Dead Redemption och Midnight club LA en hel del på LIVE, tröttnat på det nu dock tongue Skaffade några nya spel och dom är det singelplayer som gäller på så det är inte mycket LIVE just nu.

Funderar på något bra bilspel eller rallyspel, några tips?

Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!

Sök