aa stort jobb blir det nog aa dom delarna som inte går att använda får man ta från gti n eller slx en så som panel rattstång varmepacket osv men blev rätt mycket mer jobb änn vad jag hade tänkt mig men nu blir det renovering osså på motorn och byta turbo grenrör och lite sånt
mickie skrev:
Det blir väll en hel del jobb men det är ju många delar som är samma som gti så de blir ju inga större kosnader.. Lycka till
vet inte om jag missupfattade dig men den är just nu högerstyrd och ska byggas om till vänsterstyrd och den kommer uppdateras så ofta jag kan om jag kan dra mig ifrån garaget
master_- skrev:
Ska bli jäkla roligt att följa dette projekt.. Har aldrig sätt någon bygga om till vänsterstyrt till högerstyrt.
vet inte om jag missupfattade dig men den är just nu högerstyrd och ska byggas om till vänsterstyrd och den kommer uppdateras så ofta jag kan om jag kan dra mig ifrån garaget
master_- skrev:
Ska bli jäkla roligt att följa dette projekt.. Har aldrig sätt någon bygga om till vänsterstyrt till högerstyrt.
haha ingen fara hoppas du följer projektet ändån :Phaha
master_- skrev:
Minidolle skrev:
master_- skrev: